קצת עזרה?

rantheman

New member
קצת עזרה?

אני צריך עזרה בבניית טופס שיכתבו משהו באתר וזה ישלח לאימייל. הבעיה היחידה היא שאם כותבים בעברית זה יוצא ג´יבריש... מה לעשות?
 
למעלה