קצת מעיק לי על הלב
הגן החדש של הג'ינג'ון דידקטי מידי, מכוון לימוד מידי. זה לא מתאים הוא עוד קטן מידי. אני מכירה את הצוות, אוהבת ומעריכה אותן מאוד. הן באמת נהדרות. הילדונת נכנסה לגן בגיל 5 והאווירה הדידקטית הלימודית מאוד התאימה לה. הג'ינג'ון לעומת זאת עוד קטן וגם מאוד תינוקי. והגן כולו מכוונן לבני ה 5+ , שהם גם הרוב. ובני ה 4 צריכים להסתגל. לדוגמא : בגן הקודם בבוקר הג'ינג'ון היה מבלה עם חבריו בריצה מאושרת עם מכוניות ברחבי הגן. בגן הזה בבקרים משחקים משחקי קופסה , ומציירים וכו. ודווקא מדובר בילד עם סבלנות שאוהב משחקי קופסה. אז הוא והחבר שלו משחקים אחד ועוד אחד.... אבל זהו ניגמר להם , הם רוצים לרוץ עם מכוניות. אבל זו לא אופציה ( רק עוד כמה שעות בחצר ...). והוא ילד טוב, ועושה כמיטב יכולתו להשתלב. ופתאום הוא מציע לי אתמול בערב משחק שאני אגיד מילים והוא יגיד לי אם הם התחילו בב ( ב עם קמץ ) או לא.... ומזכיר שמות של אותיות ( שעד אתמול לא שמע עליהן). אבל זה הכל מאולץ ולא מתאים. וכל כך חבל לי שהגן הקודם לא ממשיך גם לטרום חובה. כי לו ממש מתאים עוד שנה להיות קטן. ואין לי הרבה מה לעשות רק להתבאס קצת כאן
הגן החדש של הג'ינג'ון דידקטי מידי, מכוון לימוד מידי. זה לא מתאים הוא עוד קטן מידי. אני מכירה את הצוות, אוהבת ומעריכה אותן מאוד. הן באמת נהדרות. הילדונת נכנסה לגן בגיל 5 והאווירה הדידקטית הלימודית מאוד התאימה לה. הג'ינג'ון לעומת זאת עוד קטן וגם מאוד תינוקי. והגן כולו מכוונן לבני ה 5+ , שהם גם הרוב. ובני ה 4 צריכים להסתגל. לדוגמא : בגן הקודם בבוקר הג'ינג'ון היה מבלה עם חבריו בריצה מאושרת עם מכוניות ברחבי הגן. בגן הזה בבקרים משחקים משחקי קופסה , ומציירים וכו. ודווקא מדובר בילד עם סבלנות שאוהב משחקי קופסה. אז הוא והחבר שלו משחקים אחד ועוד אחד.... אבל זהו ניגמר להם , הם רוצים לרוץ עם מכוניות. אבל זו לא אופציה ( רק עוד כמה שעות בחצר ...). והוא ילד טוב, ועושה כמיטב יכולתו להשתלב. ופתאום הוא מציע לי אתמול בערב משחק שאני אגיד מילים והוא יגיד לי אם הם התחילו בב ( ב עם קמץ ) או לא.... ומזכיר שמות של אותיות ( שעד אתמול לא שמע עליהן). אבל זה הכל מאולץ ולא מתאים. וכל כך חבל לי שהגן הקודם לא ממשיך גם לטרום חובה. כי לו ממש מתאים עוד שנה להיות קטן. ואין לי הרבה מה לעשות רק להתבאס קצת כאן