קצת מבולבלת....
אז ככה, אני רוצה לקנות לעצמי נייד. אחלה פורום יש לכם פה....הצצתי קצת בהודעות קודמות והגעתי לתובנות, אך עדיין ארצה את העזרה שלכם בהשוואה של כמה דגמים. התקציב של הוא בסביבות ה6000 ואולי קצת יותר אם יהיה מחשב ששווה את זה.... אני עומדת להיות סטודנטית, ואני לא גיימרית או משהו בסגנון ולא הולכת להריץ אפליקציות יותר מידי כבדות על המחשב. חשוב לי שהוא לא יהיה יותר מידי כבד, אבל גם לא פצפצון, כי רוב העבודה תהיה בבית שלי, או של חבר שלי וחשוב שהוא יהיה נוח לעבודה. אני בעקרון כן רוצה מחשב חזק, ושלא יהיה עגלה ויחזיק ככה גם הרבה זמן. כעיקרון חשוב לי גם קצת המראה חיצוני, אבל בכלל לא קריטי.... בדקתי כמה אופציות והם כוללות את הLG E500 אבל לפי ההודעות פה יש אנשים שקטלו, וזה די הוריד לי את החשק. הדגם השני שחשבתי עליו הוא ה TOSHIBA Satellite A200- 1GS. זה נראה לי מחשב חזק והוא עולה בסביבות ה6300. המחיר מעולה בשבילי, אבל אני לא יודעת איך TOSHIBA. עוד אחד שחשבתי עליו, והוא נראה לי חזק ביותר, אבל היתרון שלו שהוא יחסית קל הוא ה DELL latitude D630' והוא כבר בסביבות ה7000, קצת יקר, ואני לא יודעת אם הוא שווה את האקטרה כסף על הטושיבה אבל ה D520 הוא קצת גדול בעיני. הייתי רוצה לשמוע קצת הסתייגויות, ואם יש בעיות מיוחדות לדגמים שציינתי. אני רוצה לציין שלא ראיתי בעין אף אחד מהדגמים שאלו, רק בפרסומים, ואולי גם תוכלו להגיד לי איפה אני יכולה לשחק איתם קצת..... אם תוכלו להמליץ לי על עוד דגמים שאולי יבואו בחשבון, אני אשמח! תודה רבה!!!!
אז ככה, אני רוצה לקנות לעצמי נייד. אחלה פורום יש לכם פה....הצצתי קצת בהודעות קודמות והגעתי לתובנות, אך עדיין ארצה את העזרה שלכם בהשוואה של כמה דגמים. התקציב של הוא בסביבות ה6000 ואולי קצת יותר אם יהיה מחשב ששווה את זה.... אני עומדת להיות סטודנטית, ואני לא גיימרית או משהו בסגנון ולא הולכת להריץ אפליקציות יותר מידי כבדות על המחשב. חשוב לי שהוא לא יהיה יותר מידי כבד, אבל גם לא פצפצון, כי רוב העבודה תהיה בבית שלי, או של חבר שלי וחשוב שהוא יהיה נוח לעבודה. אני בעקרון כן רוצה מחשב חזק, ושלא יהיה עגלה ויחזיק ככה גם הרבה זמן. כעיקרון חשוב לי גם קצת המראה חיצוני, אבל בכלל לא קריטי.... בדקתי כמה אופציות והם כוללות את הLG E500 אבל לפי ההודעות פה יש אנשים שקטלו, וזה די הוריד לי את החשק. הדגם השני שחשבתי עליו הוא ה TOSHIBA Satellite A200- 1GS. זה נראה לי מחשב חזק והוא עולה בסביבות ה6300. המחיר מעולה בשבילי, אבל אני לא יודעת איך TOSHIBA. עוד אחד שחשבתי עליו, והוא נראה לי חזק ביותר, אבל היתרון שלו שהוא יחסית קל הוא ה DELL latitude D630' והוא כבר בסביבות ה7000, קצת יקר, ואני לא יודעת אם הוא שווה את האקטרה כסף על הטושיבה אבל ה D520 הוא קצת גדול בעיני. הייתי רוצה לשמוע קצת הסתייגויות, ואם יש בעיות מיוחדות לדגמים שציינתי. אני רוצה לציין שלא ראיתי בעין אף אחד מהדגמים שאלו, רק בפרסומים, ואולי גם תוכלו להגיד לי איפה אני יכולה לשחק איתם קצת..... אם תוכלו להמליץ לי על עוד דגמים שאולי יבואו בחשבון, אני אשמח! תודה רבה!!!!