קצת יידיש קייט

קצת יידיש קייט

אז ככה ,בנישואין על פי היהדות , שמים טבעת חלקה על קמיצת האישה ,
עוטפים אותה בכנף הטלית הימנית , וצריך שני עדים ,
והסבר למתחיל .
הזכר הוא עולם ומלאו שמשתלשל מלמעלה ונפרס כעולם .
כנגד ההשתלשלות של ימיני בכוח מהאל לזכר דרך כל החלטותיו המטאפזיות לפיזיות שלו מ-החיה הנשמה הרוח הנפש הגוף (בלי היחידה)
המיוצגות בטלית הוא פורס את עניינים אלה על האשה כחלק מחיבור הצלע עם הבשר חזרה .
ואז החיבורים שלו שלה , יעני מחבר את המטאפיזיקה שלו אליה .
כנגד הנפרס מהגוף כמציאות או שם ע"ב הפוך , הקשור להחלטות הנרן ח , יש טבעת ,
שזו אמורה להיות חלקה מבפנים במגע אם אצבע הקמיצה ,
כאשר בעולם שלנו מסתכלים על כמה כסף זה עולה , ולא חושבים על זה שיעזבו את העולם ,
הסידור הזה יקיים מציאות במצב שאין מציאות ראלית בעליונים .
וזה חשוב מאוד לאשה אותה טבעת , הרי המוות לא מפריד בינה ובין אשה כמו אצל הגויים ,
זה לנצח ,,,!!!! וגם בסביבות קיום שאין מציאות , היבט החשוב מאוד ביהדות ,
כמו שדה מערת המכפלה שקם לאברהם לעיני בני חת , או חמושים עלו בני ישראל ממצריים .
דהיינו כשיוצאים מהמציאות פה , מגיעים לאן כלשהוא מטאפיזי , ומה עולה לך איתך .(מקנת כספו ילידי ביתו ומי שהוא מל)
כאשר הזכר לא חייב דברים כאלה בעליונים , אבל האשה כן ,
אז בנות לא להיות פרייריות , זה המציאות בעתיד אחרי החיים בעולם הזה .
החופה שעושים בימיינו היא יעני תחת טלית ימין , אבל פה שותפה גם העיריה להחזיק את זה במציאות שפה ,
וזה מוסיף שפע ,רק זה לא שווה בלמעלה כמו באמת לשים תחת ימין הטלית , ואז הגבר בורח ממחויבות (כמה מוכר).
ואם היית נשואה תחת חופה להתעקש עם הבעל על טלית ימין בבית כנסת עם עדים 2 .כשרים .
ה-7 רמות המטאפיזיות של הזכר מחוברות לאשה , ב-7 ברכות בחופה , וזה מינימום השקעה מצד הגבר ,
של לתת זון מכל רמה לאשה , הרי הוא מתחייב בבריאותו וקיומו שהאשה תקבל קודם , ערכי בריאות ופרנסה לפניו .
בעליונים שאין גשמיות כמו פה זה מאוד חשוב ,
אז בנות להתעניין ולחייב אותו בעוד קישורים מעבר ל-שבע ברכות , יש עוד חיבורים שהחברה הרעים לא מגלים לכולם ,
ואם לא הייתי מחייב אותם בשבע ברכות גם את זה לא היו עושים .
אז לתת חלב אפשר אבל לחייב אותו בקניה בעוד סעיפים , כי פה הוא בורח ממזונות , אז מה יהיה בלמעלה .
ובלמעלה יש הרבה שיטות להתחמק , אז לא להיות פרייריות ,
בימיינו הוא חושב שזה כמו מכונית והוא יחליף מודל כל פעם , ומה יהיה עליך אחרי העולם הזה .
והוא מעדיף אותך חילונית ללא מחוייבות , וגם פה האשה המשוחררת רוצה להיות המובילה ושיוויונית והיא תסדר לבד ,
רק אבוי , מה אם העולם הבא , רק לסמוך על הבן שקורא לך אמא , ואז מתחייב בפרנסה בעולם הזה .
ואשה חכמה מזריע בן .
בוקר טוב גברת גוטה .
דוד
 
למעלה