עזבו. כל התכנון לא ברור.
יזדרזו לעשות הפרדה מפלסית דרומית לאשקלון, ששם נוסעות כידוע רכבות משא ולא בתדירות גבוהה כל כך ולא במפגש עם מכוניות רבות (כך דווח בפורום תחבורה ציבורית ואני יוצא מנקודת הנחה, שזה נכון). מזדרזים גם להקים הפרדה מפלסית ליד צומת עולמית (חלק מקו כפר סבא-תל אביב), שלמרות שיש רכבות רבות (שש רכבות נוסעים בשני הכיוונים פלוס רכבות משא וציוד הנדסי או רכבות נוסעים ריקות), עדיין מפגש זה והמפגש הקודם פחות בוערים בהשוואה למפגשים אחרים, כמו למשל אותו מפגש בכביש 38 או המפגש ליד תחנת רחובות. כך שיש כל מיני סדרי עדיפויות לא הגיוניים, אך כבר לא כל כך מפתיעים.