קצת חדשות...

elknetld2kil

New member
קצת חדשות...

עקב שיעמום נוראי וחוסר עייפות מעיק (גאד דאמיט, מחר אני צריך להיות על הרגלדיים בחמש וחצי בבוקר), החלטתי להעשיר את הידע האקטואלי שלכם במבזק חדשות טריות מעולם הרוק ישר מהתנור (זהירות, לחלק מהחדשות עובר התוקף עוד יומיים). (חלק החדשות אני לוקח מהזיכרון האישי שלי אז אם יש פאשלות אז אל תאשימו אותי... -WTF is wrong with that las sentence?) Recieve: * The Ataris היו אמורים להוציא את My Reply בתור הסינגל השני מהאלבום האחרון שלהם אבל האנשים ברדיו מאוד התלהבו הקאבר לשיר Boys Of Summer שנמצא באלבום והתחילו לנגן אותו כמו משוגעים. אטאריס נכנעו ולבסוף החליטו להוציא את הקאבר כסינגל במקום My Reply. חשוב לציין שהלהקה לא היתה מרוצה מזה שהסינגחל החדש שלהם הוא קאבר (יני שיר כיסוי), דבר שלא נהוג בעולם הרוק המודרני. * אם מתחשק לכם לכם לשמוע את השיר החדש של Adema שנקרא Unstable (טוב בסדר - הסינגל הראשון - Giving On, הסינגל השלישי - Freaking Out ועכשיו Unstable??? מישהו אמר מניה דיפרסיה???) תיכנסו לאתר הרישמי שלהם (אני סומך עליכם שתמצאו את הכתובת לבד). * סטיינד אספו כל מיני צילומים מההופעות שלהם בשביל הקליפ החדש שלהם - So Far Away. * חודש בלבד לפני שיחרור האלבום השלישי של להקתו, נעצר מקס קולינס, סולנה של הלהקה (המצויינת אם מותר לי לציין) EVE 6, בבית מלון לאחר שהתהלך ברחבי המלון עם תחתונים. אבל הבעיה היא שהתחתונים התקשו מאוד להחזיק את "החבילה" שלו בתוכם, מה שגרם לאנשים להתלונן למנהלת המלון. * הלהקה הבלתי נסבלת Alien Ant Farm תוציא את האלבום השני שלהם ב 19 באוגוסט. האלבום נקרא truANT (ככה כותבים את זה. תלונות ללהקה), והסינגל הראשון יהיה These Days שהוא בעצם שיר ישן של הלהקה שעבר שיפוץ קליל. * הנה כמה להקות שנמצאות עדשיו באולפן: Jimmy Eat World Incubus Sevendust Fuel (יא אללה כבר שנה אני מחכה לדיסק הזה...) Beastie Boys אני אקרא את התגובות שלכם רק מחר ב 5 בווקר ואחרי זה רק ברביעי בערב.
 
לא

והאלבום החדש שלהם הוא לא בדיוק אלבום הוא גוש חרא יותר נכון. יש שלושה שירים חדשים שהיחיד הטוב הוא Immortal ועוד הופעות חיות או רמיקסים של שירים מהאלבום הראשון מסתכם ב7 שירים לא שווה כלום.
 

ShMo0LiKiPoDa

New member
הופה!!

חדש לאינקיובס.. בתקווה שהוא יהיה יותר לכיוון science ולא morning view
 
מסכים, אבל לא להמעיט בערכו של

Morning View יש שם שירים ממש טובים, לאו דווקא בתחום הניו מטאל אלא מבחינה מוזיקלית בכלל
 

Sleeping Awake

New member
אלה חדשות כלבבי!!!

תודה רבה אין לי כוח להעמיק אז רק כתבתי מה דעתי!!!
 
למעלה