קצת באיחור

GT3000

New member
קצת באיחור

זה עבור נעמה 39 ששכלה את בנה החייל לאחרונה באותו זמן לא כתבתי לך כלום נשמה...... כי לא מצאתי מלים עכשיו... את האמת גם אין לי מלים אבל אני כותב לך שיר עצוב שאומר הכל אהובה עוזרי - היכן החייל ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ היכן החייל, אשר איתי גדל ? שעמל, שסבל, שהיה וכבר חדל היכן החייל, אשר איתי גדל ? שעמל, שסבל, שהיה וכבר חדל שמש באה במזרח, רוח שם מדרום חורף קיץ וסתיו, לילה בוקר ויום יממה, עוד שנה.... של עצבות בלי שמחה בלעדיך חייל.... בלי קולך כי אינך ! היכן החייל, אשר איתי גדל ? שעמל, שסבל, שהיה וכבר חדל היכן החייל, אשר איתי גדל ? שעמל, שסבל, שהיה וכבר חדל יש דמעות בחיוך, יש דמעות במבט רק תמונה על הקיר, באלבום התמונות ודפי מכתבים....... והמון זכרונות היכן החייל, אשר איתי גדל ? שעמל, שסבל, שהיה וכבר חדל היכן החייל, אשר איתי גדל ? שעמל, שסבל, שהיה וכבר חדל וחוזרים למזרח... אל השמש מעל וחולפים הימים... וזורמים כגלגל יממה, עוד שנה... של עצבות בלי שמחה מי ייתן והייתי ........................... אני במקומך. היכן החייל, אשר איתי גדל ? שעמל, שסבל, שהיה וכבר חדל היכן החייל, אשר איתי גדל ? שעמל, שסבל, שהיה וכבר חדל שהיה וכבר חדל שהיה וכבר חדל. נעמה...... מקווה שהשיר הזה אמר לך קצת ממה שרציתי להעביר לך שתדעי רק שמחה בחיים נשמה GT3000
 

tairon

New member
זה מרגש מחווה ענקית ממך

בטוח שזה ירגש את האחרים כמוני
 

נעמה39

New member
GT3000 נשמה ../images/Emo23.gif

נכון שלא כתבת כאן. אבל עשית, תמכת, עזרת, היית לצידי ברגעים הכי קשים. אתה חבר אמיתי. ולי נישאר רק לומר לך ת ו ד ה
אוהבת נעמה 39
 
למעלה