קצת אור בתוך החושך שלי?

קצת אור בתוך החושך שלי?

אז עכשיו אני הולכת.עוזבת את המקום הבטוח שלי את הבועה שבה אני חיה הורסת את החומות סביב הגן הסודי פותחת לכם פתח, כדי שתראו. אז עכשיו אני הולכת, למסע, ארוך. לוקחת תרמיל, עם המון אמונה והרבה רצון וקצת כוח, לוקחת תרמיל, ממלאת אותו באהבה ממכם, אוספת בו את רסיסי התקווה ומערבבת עם שובבות. לוקחת חום, כי אומרים שיהיה קר בדרך, ואני לא עושה את הדרך הזאת לבד, לא עוד. הפעם, אני רוצה שיהיה שונה. הפעם, אני צועדת במסע הפרטי שלי, אבל מבקשת תמיכה. לוקחת את היד המושטת. אז עכשיו אני הולכת. עוזבת. עוזבת את המקום שהיה לי הכי נוח בו, מקום כזה שלא צריך להתמודד בו, עם שום דבר, איך מישהי אמרה? "בשביל להתקדם צעד אחד קדימה צריך לוותר על המקום שבו אנו עומדים" היא כנראה צדקה, היה לי נוח במקום הזה, ולא עוד, רוצה להתקדם. ממלאת את התרמיל באנרגיות חיוביות מהיום, מודעת לאהבה ולטוב שהעולם יכול להפיץ, אני הולכת למסע היום, בעצם ממשיכה אותו, אז עכשיו אני הולכת, אוספת עוד טיפה כוח, מגרדת את זה מהרצפה, מרגישה שיהיה טוב, אי שם בדרך.... אני הולכת למסע היום, והפעם לא רוצה להיות לבד. זה המסע שלי, אבל אני מזמינה אתכם להיות חלק ממנו. רוצה לשתף, יש לי את כל הכוחות והאומץ להיראות. ועל זה הייתי אומרת: ה ל ו ו א י! הלוואי ויהיה לי בכל יום את הכוחות להסתכל על החיים ככה.
 

ב ל

New member
../images/Emo23.gif

אנחנו כאן למצוא בשבילך את הכוחות כל יום ולהיות פה בשבילך. קוראת אותך וכל כך שמחה, אומנם לא מכירה כל כך, אבל עשית לי את היום! כל כך רוצה שתצליחי, המסע איננו קל! אך שווה כל טיפה של אנרגיה שמשקיעים בו. כאן בשבילך בכל שלב של הדרך, אל תוותרי על החשיבה הזו, שמחה שהגעת אליה, ושמחה שהחלטת לעשות משהו. תאמיני בעצמך, את יכולה, ואת תצליחי! כאן בשבילך אל תשכחי זאת, מחכה לשמוע כל דבר. החיים טובים ושווים את הרצון לחיות ולהיות בריאים, יש עוד המון לראות ולחוות, אל תוותרי על כך. ליל הטוב
וחלומות קסומים
בל.
 

Pure SilenCe

New member
../images/Emo91.gif חמה חמה

אניחושבת שכלמי שייקרא את ההודעה הזו שלך יתחזק בעצמו, יאגור כוחות, יחזור לאמונה, יירצה לנסות גם.. המילים שלך כל כך חזקות. הן מבטאות את כל רחשי לבי, כלמה שרציתי אי פעם לומר כאן: "צאו למסע לקראת החיים!" החיים שווים שניתן לעצמנו הזדמנות לטעום מהם. המחלה הארורה הזו תאבד מכוחה ברגע שנאחז בחיים.
חזק חזק
 
וואו...

קראתי ועכשיו אני מחייכת... והמסע, כמו כל מסע יהיה קשה וקל, קצר וארוך, מתיש ומחזק, מקשה ומהנה. ואת, יצאת למסע. ויותר מזה, בחרת במסע. בחרת. תהית מהיכן יהיו לך כוחות. היית אמיצה וחזקה וביקשת תמיכה. ומשם, משם יגיעו הכוחות. וכן, מכוחו של המסע... ככל שמתקדמים מתחזקים. בהצלחה. וואו.. לי
 

CRAZYIT

New member
בהצלחה...

ההודעה שלך חדרה עמוק! והבעת דרכה חזק את עצמך!!! ואני כל כך שמחה בשבילך.. לא מכירה אותך אבל יודעת שאם תמשיכי כך עם התרמיל החדש שלך את תצליחי! שמחה לקרוא את הצעד הראשון במסע שלך!!!
 

מיכל..~

New member
../images/Emo91.gif ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

ריגש אותי נורא לקרוא.. וכל מה שנותר לי לומר זה רק המון המון הצלחה וזכרי, לאורך כל הדרך אנחנו איתך בהמון אהבה
 

Lady_in_Red

New member
לא יודעת הרבה לומר../images/Emo24.gif

אבל אני מאחלת לך הרבה בהצלחה בדרכך!! תצליחי בכל דבר שתעשי!
 
../images/Emo91.gif

רק רוצה לאחל לך בהצלחה בדרך.. ומאמינה בך שתצליחי. ואנחנו פה תמיד אם תרצי.. אל תשכחי את זה..
ובהחלט ממליצה לקרוא..
 
למעלה