קצר וקולע...:)

קצר וקולע...:)

בס``ד תיקון הלב ``טוב לאדם להרגיל עצמו שיכול להחיות את עצמו עם איזה ניגון. כי ניגון הוא דבר גדול וגבוה מאד ויש לו כח גדול לעורר ולמשוך את לב האדם אל ה` יתברך``... (ר` נחמן מברסלב) תפנימו! אוהבתתתתתתת בת אל:)
 

...Oo

New member
זה הזכיר לי...

בס``ד ``הלשון- עטו של הלב, השיר- עטו של הנפש`` (רבי שניאור זלמן מלאדי)
 
גם קצר.

אין כמוך, קשת. ואת לא יודעת כמה שאת ונחמן ( ;-) ) צודקים. הנה עוד משהו, הפעם חילוני וגויי: ``כשאנשים שומעים מוסיקה טובה, זה גורם להם געגועים לדבר מה שלא היה להם, ולעולם לא יהיה להם.`` (אדגר ווטסון האו)
 
למעלה