בס``ד תיקון הלב ``טוב לאדם להרגיל עצמו שיכול להחיות את עצמו עם איזה ניגון. כי ניגון הוא דבר גדול וגבוה מאד ויש לו כח גדול לעורר ולמשוך את לב האדם אל ה` יתברך``... (ר` נחמן מברסלב) תפנימו! אוהבתתתתתתת בת אל
אין כמוך, קשת. ואת לא יודעת כמה שאת ונחמן ( ) צודקים. הנה עוד משהו, הפעם חילוני וגויי: ``כשאנשים שומעים מוסיקה טובה, זה גורם להם געגועים לדבר מה שלא היה להם, ולעולם לא יהיה להם.`` (אדגר ווטסון האו)