קצין לא אובייקטיבי (4)

קצין לא אובייקטיבי (4)

ערב טוב לכולכם. מקווה הפעם לעשות לכם שוב טירונות. לא בטוח. ליתר בטחון: friend9 מתבקש לא להתערב במשך 24 השעות האחרונות, כי נמאס לי לאיים בהתפטרות כאשר אני יודע שאתם יודעים שאלה איומי-סרק. אחזור מאוחר, הערב, כך שעד אז לא אוכל לתת רמזים (גם אם ארצה), ואפילו לא לאשר פגיעות.
 

חיננית

New member
תגיד לי מרשמחה-מה ההוראות האלו שמחל

אולי מר 9 מגרד לו כבר באצבעות-אז שישב בידיים שלובות על מקלדתו ויחכה לאחרות/ים?? זה נשמע לך הגיוני ? למשל שבבית משפט יגידו לך כעו´ד מסנגר, אתה שב בצד!!! התובע יציג עמדתו ,העדים שלו יעידו כנגד מרשך עדויות חןתכות ומעצבנות ,וגם ישקרו במצח נחושה,,, השופט יגיב ויתפעל מהעדויות,ואתה כולך מת להגיב תהדק שפתיך ותשתוק?? היש מישהוא שיעיז לתת לך הוראה שכזו ואתה תתאפק ידידי.? מבקשת ממך כמנהלת התפוזיה ה הגיונית הזו,-שחרר אותו משתיקתו. יש לו מה לאמר -שיגיד !אין לו-אז אין. אחרת איך אני ויתר חברי השנונים וכל האחרים ירגישו..? שאנחנו רק זמרי החימום שלו.?. ואולי שהביאונו מליגה ג לבינתיים כזה.. ואם לא נצליח בהפקה -יגיע הכוכב בכבודו ובעצמו לקצור התשואות? ותחשוב על זה ידידי!!.
 

חיננית

New member
ועכשיו לניסוי

מתארת לי שלא לכך התכוון המשורר, כי אתה ממ´ש אוהב דרגות וקיצורים בר´ת. אבל היה פעם קצין ששמו היה מוטה גור שהשתתף בכבוש ירושלים בששת הימים. ושכתב את עזית הכלבה הצנחנית אם זה מזכיר לכם משהוא. מוטה ב סגול זה אחד שלא ממ´ש אוביקטיבי, כי נוטה לצד מסוים -כמו מאזניים ש-מוטות לאחד הצדדים או קוביות הימורים לא חוקיות. זה מה עולה לי בראש לבינתיים..
 

friend9

New member
לשמחה ולחיננית

לשמחה - אין לי רעיון לתשובה. אולי רק תן רמז אם הז קשור לדרגות וראשי תיבות. (וסליחה שהרדמתי, לטעמך) לחיננית - אנחנו עוקצים זה את זה עקיצות סמויות, ואם לפעמים הן מוגזמות - אנא סלחי בשם וואלה. לא צריך להתרגש.
 
ממ"ש אוהב, כמו שאת אומרת.

חיננית היקרה, היית צריכה לראות אותי בשעתיים האחרונות, חגו"ר ש"ק, אפ"ר על ראשי, עיני אדומות מבכי, לא מגולח, מחזיק את ראשי בידי, ושואל את עצמי מהל היא עשתה לי? מה רע עשיתי לה, שהיא מעוללת לי את זה?! כן, חיננית, פתרת את זה בירייה הראשונה. איפה אני ואיפה הטירונות הנוספת שרציתי לעשות לכ"ם! ואני כבר חשבתי מה יקרה בעוד שלשה חד"שים, כאשר תפתרו סוף-סוף את השאלה, ואז יתחיל הויכו"ח אם הוגן ברמ"זים שלי (או בסירוב לרמו"ז), ואם בכלל השאלה הייתה הוגנת ומתאימה לתשובה ... לפחות את זה חסכת לי ... קימקא
 
וכדלילה את שמשון ...

וכדלילה את שמשון הייתי שואל אותך: תגידי, תגידי, מה סוד כוחך?
 

חיננית

New member
לא כח ולא חוח-הימור מתאים להגדרה

זה כל החוכמה-להמר נכון ולקלוע למה התכוון המשורר. כי לפעמים תשובתי נכונה לחלוטין ,אבל היא לא זאת שהמשורר התכוון אליה .. ולפעמים בהימורים אני מצליחה ולפעמים לא -כמו כולם.(פעם אחרונה שהימרתי ב10 דולר זכיתי ב דולר 165) רק שאלה לי אליך,רב שמחה ידידי,=ב2,36 פתרתי כבר ואף שלחתי לכאן.. מדוע כשהיית כאן ב5 לא אישרת? אולי לא שמת לב בכלל שנוסף לטרוניותי גם עניתי? או שבא לךממ´ש לטרטר את חברינו ב5,45 שינסה גם הוא כוחו
 
חשבתי שבפורום הזה לא מהמרים ...

ובאשר לשאלותיך: לא רק ששמתי לב לאיגרתך, אלא שגם עניתי לה, כשהייתי כאן. כן, רציתי לטרטר את חברנו וחברינו, וגם רציתי לתת שאנס לו ולהם. וחוץ מזה, כשעניתי לך על האיגרת האישית גם התלבטתי אם לגלות לך, בסוד, שענית כהלכה, אבל לבסוף החלטתי להחזיק גם אותך במתח... ובמשנה היומית הפעם: על הגורם האנושי ותאונות הדרכים
 
כן חיננית, זו בפירוש ...

כן חיננית, זו בפירוש אפלייה מתקנת לטובת כל האחרים. אני מניח שגם חברנו לא מרגיש נוח כשהוא יוצא למירוץ בכוחות לא שקולים, והוא בהחלט מקבל זאת כמחמאה שאני מציע לו לתת פור לכל האחרים, עם סיכוי להשיג את כולם למרות זאת. קימקא.
 

צבצב

New member
אז אתם אוהבים קצינים פה../images/Emo35.gif

חידת צב 4: קצינים קונפורמים שכאלה יוצרים משולש (3, 6, 2, 4)
 

חיננית

New member
מתים על קצינים..וחידת קצין בדימוס ../images/Emo13.gif

החוב נפרע רע -4,5 אותיות.
 

חיננית

New member
../images/Emo45.gif זו לא תאונת עבודה, ../images/Emo70.gif

ורצוי לא להשתמש במינוח" תאונה" לפתירת חידה בהנאה הדדית. כי תאונה זה תמיד דבר רע ,ומה שקורה כאן בפורום, מקווה לפחות ,עושה לכולנו אך טוב . אנחנו כאן בשביל הכיף הזה, הפעלת התאים האפרפרים שלנו ושל רעינו השנונים.
 
חיננית היקרה,

אם לא שמת לב, אצלי המונח "תאונת עבודה" יוחד למקרים בהם הכל אמור להתפקשש, אבל, משום-מה, הכל דווקא מסתדר על הצד הטוב ביותר. אני בטוח שכך הבינות את זה, וכך החברים. קימקא
 
למעלה