קפטן חדש למכבי

capsl0ck

New member
קפטן חדש למכבי

אחרי שנדב הגדול הלך, צריך קפטן חדש, ורוב העיניים מופנות לגור שלף. גור, אחד הפחות מחובבים עלי במכבי כנראה ישמש כברירת מחדל. סביר להניח שאם אריאל היה נשאר סרט הקפטן היה הולך אליו בלי לחשוב פעמיים. נקווה שגור יכול לעמוד במשימה. אחד הטענות לגביו היא שהוא הופך לאט לאט לנדב הנפלד2, אז קודם הלוואי שתוך שנתיים יהיה פה עוד נדב אחד, אבל ברור שזה לא יקרה. אם אני בלאט אני הולך בגישה שונה בסרט הקפטן, ונותן אותו לטל בורשטיין, ובאותו זמן מסביר לטל שהוא צריך מעכשיו לעלות מדרגה ולהפוך למנהיג. זאת תהיה מחשבה לתווך ארוך, וללא ספק הימור. סילחו לי על חוסר האובייקטיביות , פשוט כמו שאמרתי גור הוא לא מהשחקנים החביבים עלי במיוחד, וטל , כן.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
אם ארז כץ היה הקפטן של י"ם אז גם בורשטיין יכול להיות הקפטן של מכבי. רק מה? מהלך כזה יראה חוסר הערכה וחוסר כבוד לגור שלף וחבל למכבי שגור יהיה שחקן ממורמר.
 

Kgt1

New member
../images/Emo45.gif

בורשטיין צריך עוד לצבור את הותק הזה ואם הוא יישאר במכבי את כל השנים עד אשר יעזוב/יפרוש גור אז ללא ספק ברור מי יהיה הקפטן הבא.
 

Gato Negro

New member
לא נראה לי ... ../images/Emo54.gif

בכל זאת ... גור שלף ... קפטן ? מתי בפעם האחרונה ראיתם אותו באיזשהו משחק מוביל את מכבי , הן מבחינה מנטלית והן מבחינת כדורסל נטו . גור שלף אף פעם לא הייה סמל למנהיג , ובטח ובטח לא סמל של מכבי . אז אולי פשוט לשכוח מכל המניפולציות האלה של לא לפגוע ברגשות של גור ופשוט למנות את השחקן המתאים ביותר לתפקיד ? למה בבית חולים לא ימנו רופא אף אוזן גרון למנהל מחלקת לב , ובכדורסל ימנו מישהו שאף פעם לא זוהה ככריזמטי לקפטן ? נראה לי שגור שחקן ובן אדם מספיק בוגר בשביל להבין שתפקיד הקפטן הוא מאוד משמעותי לקבוצה , ושהוא פשוט לא מתאים .. חוץ מזה , שעם כל הכסף שהבן אדם מקבל , אם להיות קפטן או לא להיות קפטן , מה זה חשוב בכלל ? שילך וישחק כדורסל , יעשה את העבודה שלו וזהו .
 

Kgt1

New member
הבעיתיות היא כאמור החיפוש אחרי

אלטרנטיבה לגור. אם נלך מנקודת ההנחה שהאלטרנטיבה היא רק בורשטיין - אז הגיוני לתת את הסרט לגור.
 

עידו17

New member
כמה מלים על סוגיית הקפ

עם כל הדיבורים על שלף קפטן או לא קפטן, דבר אחד אתם שוכחים - אחרי שדורון ג´מצ´י עזב, גם הבחירה בנדב הנפלד לתפקיד נראתה קצת תמוהה. מאד אפילו. הנפלד? מנהיג? ממתי? ועדיין, הבחירה התבררה כמוצלחת כיוון שהנפלד ´גדל´ לתוך התפקיד והתאים את ההתנהגות והדוגמא שהוא נותן בהתאם. אני חושב שבהנהלה של מכבי מקווים לראות גם את שלף עובר את אותו התהליך. בתור אחד שתמיד היתה לו סטיגמה של שחקן עצלן שלא עובד על המשחק שלו, עכשיו לא תהיה לו ברירה. הוא חייב להוות דוגמא, הוא חייב להעיר לשחקנים שיזלזלו באימונים, ואני חושב שגם לו עצמו האחריות הזו יכולה לעשות רק טוב. חוץ מזה, אני לא רואה מצב שהנהלת הקבוצה יכלה לבחור במישהו אחר לתפקיד. שארפ יכול היה להיות בחירה הגיונית (בורשטיין??? נו באמת), אבל כל בחירה בשחקן אחר היתה מתפרשת כחוסר אמון מוחלט באופיו של שלף, ועשויה היתה להוביל לפגיעה באמון של השחקן עצמו אל מול המועדון. הרי מה זה בסך הכל תפקיד הקפטן במכבי תל אביב? מינוי של כבוד, לא יותר, וחוץ מלהיות זה שמניף את הגביעים, אין לו חשיבות מעשית. הרי מי שמנהיג מטבעו יוביל את חבריו גם ללא התואר הזה, ושלף, שהוא לדעתי דווקא כן מנהיג באופיו, אולי צריך פשוט הצעד הסימלי הזה כהבעת אמון מצד ההנהלה על מנת לתת לתכונות האלה לצאת החוצה.
 

BlacKinght

New member
כן עדיף שבורשטיין

יקבל באמת את סרט הקפטן מכיוון שזה יקפיץ את הקריירה שלו הוא צעיר ויש לו עדין ציפיות וזה יכול לעזור לו לעומתו שלף כבר זקן ואני לא רואה שום שיפור ממנו בזמן הקרוב ככה שאם שלף יקבל את התואר זה יהיה רק מסיבות של כבוד
 
גור שלף קפטן??

השילוב של שני העולמות האלה יכול להיות רק אצל בלאט גור שלף הוא בכלל לא שחקן שמתאים למכבי והוא רחוק מאוד מלהיות קרוב לנדב . אבל, הרי זה לא באמת משנה מי הקפטן במיוחד לאור מה שראינו בעונה הקודמת במכבי כך שלא אכפת לי מי יהיה...
 

roy_ma

New member
אם לא אכפת לך ממכבי, ../images/Emo67.gif

מה אתה מתערב בת´רד הזה?
 

יוסי®

New member
מה לעשות, וגור שלף הוא הישראלי

הוותיק בקבוצה, וכאחד כזה הוא זוכה בסרט הקפטן, אולי מתוך ברירת מחדל... יום יבוא והלפרין או בורשטיין יהיו הקפטנים (אם שניהם ישארו במכבי ולא ינדדו לליגה טובה יותר, הלפרין לפחות...) - שניהם שחקנים טובים יותר משלף. ושלף שחקן שלא מתאים למכבי? יכול להיות - אבל מה לעשות שאין יותר מידי שחקנים ישראלים טובים שמתאימים למכבי...
 

עטלף77

New member
שאלה לכולם....

מה עם שארפ? הוא מספיק ישראלי כדי לשחק בנבחרת ישראל אבל לא כדי להיות קפטן של מכבי? למיטב זכרוני הוא נמצא במכבי יותר זמן משלף.
 
למעלה