קספרון... אתה פה?
ק קספר New member 2/6/01 #5 יא מורני אני ?!?! מתי התעלמתי ממך בצ`אט ??? אתמול לא אמרתי לך שלום יפה ואמרתי לך מתי אני נולדתי שזה בתאריך ... ** ** ** בוקר טוב גם לך בייב
יא מורני אני ?!?! מתי התעלמתי ממך בצ`אט ??? אתמול לא אמרתי לך שלום יפה ואמרתי לך מתי אני נולדתי שזה בתאריך ... ** ** ** בוקר טוב גם לך בייב