קספרון...

קספר

New member
יא מורני אני ?!?! מתי התעלמתי ממך

בצ`אט ??? אתמול לא אמרתי לך שלום יפה ואמרתי לך מתי אני נולדתי שזה בתאריך ... ** ** ** בוקר טוב גם לך בייב :)
 

קספר

New member
מורני מורני מורני .... חיכיתי ....

חיכיתי וחיכיתי ומי לא באה ... ?
 
למעלה