כמובן
שמתי לב - אם אתה תשים לב תראה שציינתי את נושא הקרדיט בשורה בה "הפצתי" את זכויות היוצרים. כך שאם מישהו כאן מעתיק את המאמר ושם אותו באיזה אתר (כפי שהרשתי) ציינתי שרק ידאג לציין את שמי ואת שם ירחון וויז. לגבי להשיג אותי, אני מופיע בגילדה וגם אפשר לשאול אם מישהו יודע מה המייל שלי (מתערב שלפחות מישהו אחד כאן ידע, אם לא יותר). לבסוף, לגבי ציטוט, העתקה וזכויות יוצרים, מותר לך לצטט לצורך טיפול נאות, לא להעתיק. כלומר אם כל המאמר כולו שוכפל זו כבר הפרת זכויות. סתם לידע כללי. ערן