קנסות מנהליים חיסון כלבת

אדווה82

New member
שלום. רציתי להתייעץ לגבי קנסות מנהליים שקיבלתי בתקופת הקורונה. הם ניתנו לי שלא בצדק ואני רוצה לבטל אותם. לגבי שני הדוחות הראשונים... כשנגמר תוקף החיסון בדיוק פרצה מגפת הקורונה בארץ. היו סגרים כמעט כל הזמן ושני הכלבים היו מבוגרים מאוד. בני 14 באותו זמן. אחד כבר לא איתנו. הוא היה עם 3 רגליים כל חייו, כבר לא יכל ללכת יותר מכמה צעדים בגלל עיוותים בעמוד השדרה, מהר מאוד גם לא הלך בכלל ועשה את צרכיו במקום שישן. אז נפרדנו ממנו. הוא לא היה נייד כל השנה האחרונה לחייו או קצת יותר. כמה חודשים אחרי פרוץ הקורונה נכנסתי להריון ואז בכלל היה חשש לצאת מהבית לנשים בהריון. גרנו במשאית קרוואן בטבע באותה תקופה ולהגיע לחיסון היה כרוך בנסיעה ארוכה בין עירונית בזמן סגרים והריון בקורונה עם כלב לא נייד.

הגשתי ערעור דרך הרשת אך מעולם לא קיבלתי תשובה. לפני כשבוע קיבלתי את התראה לפני הליכים משפטיים עם דוח נוסף (שמעולם לא ראיתי) וקנסות.

את הדוח השלישי מסתבר שקיבלתי בזמן שעשיתי חיסון לכלבה. הוא נכתב ב1.11 ואת החיסון עשיתי ב3.11. בכל מקרה זאת פעם ראשונה שאני רואה אותו.
מה אני יכולה לעשות?
 

דגלמנגל

Well-known member
תתייעצי עם עו"ד. כדאי גם להרים טלפון ל-תנו לחיות לחיות (מח' משפטית), הניסיון שלהם לא יסולא בפז. אולי ימליצו לך שם על עו"ד שכבר התעסק עם פקידי עיריה עקשניים, בנושא כלבים וחיסונים. העיקר לא לבזבז זמן ולא לחכות להגשת התביעה. תק' הקורונה לא הסתיימה אתמול. אגב, חיסון הכלבת, למיטב ידיעתי, מחזיק מעמד שנתיים, אבל מחיבים לחסן כל שנה. תבררי את זה ב-תנו לחיות לחיות.
בהצלחה.
 
למעלה