קניתי סאב אקטיבי

swift173

New member
קניתי סאב אקטיבי

ואני לא כל כך בטוח איך לחבר אותו... אם תוכלו להסביר איך (יש חיבור RCA ויש חיבורי רמקולים שמאל ימין ואין ואאוט מה אני אמור לעשות עם הסראונד לאן אני מחבר אותם?) אה וגם אם תוכלו להסביר לי מה ההבדל בין הואפציה של החיבורים של הרמקולים הרגילה(חיבורי כבלי זהב ) לאופצי שנקראת ברסיבר שלי 6CH (רסיבר ימהה rxv620) תודה מראש
 

J.B

New member
תתחדש ../images/Emo77.gif : ועכשיו RTFM ../images/Emo8.gif

 
ברסיבר אמור להיות לך חיבור

מיועד לסאב, בימאהה בדר"כ בצבע שחור. לגבי 6CH INPUT מיועד לחיבור DVDA או SACD בחיבור אנלוגי.
 
למעלה