קניתי סאב אקטיבי
ואני לא כל כך בטוח איך לחבר אותו... אם תוכלו להסביר איך (יש חיבור RCA ויש חיבורי רמקולים שמאל ימין ואין ואאוט מה אני אמור לעשות עם הסראונד לאן אני מחבר אותם?) אה וגם אם תוכלו להסביר לי מה ההבדל בין הואפציה של החיבורים של הרמקולים הרגילה(חיבורי כבלי זהב ) לאופצי שנקראת ברסיבר שלי 6CH (רסיבר ימהה rxv620) תודה מראש
ואני לא כל כך בטוח איך לחבר אותו... אם תוכלו להסביר איך (יש חיבור RCA ויש חיבורי רמקולים שמאל ימין ואין ואאוט מה אני אמור לעשות עם הסראונד לאן אני מחבר אותם?) אה וגם אם תוכלו להסביר לי מה ההבדל בין הואפציה של החיבורים של הרמקולים הרגילה(חיבורי כבלי זהב ) לאופצי שנקראת ברסיבר שלי 6CH (רסיבר ימהה rxv620) תודה מראש