אנסה במקום אחר, אחר. פשוט זה המחשב שיש לי נייד. מופיע אור בדיסק עצמו, וזהו אין תגובה. חשבתי שאולי לא הכנסתי לפלג המתאים וניסיתי כל חיבו אפשרי, אך כלום.....
כנס ל-CONTROL PANEL ותבחר שם את ה-SYSTEM ב-SYSTEM כנס ל-DEVICE MANAGER ושם בדוק שאין התקנים עם סימן קריאה צהוב עליהם (במיוחד בהקשר של ה-USB) ספר לי מה קורה אחרי שתבדוק