קניית יואנים

קניית יואנים

שלום, אני טס ליום שני. שאלה- יש מקום בארץ שאפשר לקנות בו יואנים? בצ'יינג בבן גוריון יש? ואם לא, כדאי לקנות דולרים ליתר בטחון? תודה, -ליעד
 
עוד שאלה

עשיתי ויזה לסין שהתוקף שלה רק חודש. ויזת תייר לא אמורה להיות שלושה חודשים? יכול להיות שזה קשור לאולימפיאדה?
 

yi tai

New member
1. אפשר לקנות יואנים בנתבג

אני לא בטוח אם השער משתלם או לא, בכל מקרה אל תקנה יותר מדי. בסין אגב אין CHANGE SPOTS כמו בארץ (למעט הונג קונג). מחליפים בבנק אוף צ'ינה (יש גם בנקים אחרים שמחליפים, אבל לא תמיד) או בשדה תעופה. יש גם שוק שחור אבל אל תכנס לזה.. מה שכן, יש יותר ויותר כספומטים שעובדים עם כרטיסי אשראי בינלאומיים. לגבי הויזה - הסינים יתנו לך כמה שהם מרגישים לנכון.. חודש או שלושה חודשים. אתה יכול להאריך בסין או בהונג קונג. תהנה! איתי
 
תודה על הפירוט, יש לי עוד שאלה

איפה אפשר להאריך את הויזה? אני הולך להיות בהאנגזו. בשנגחאי אפשר להאריך?
 
אני לא בטוח לגבי הארכה בהונג קונג

מה שהיה הוא לא מה שהווה כרגע, ורצות המון שמועות על הנושא. מכיוון שאני או מישהו ממכריי לא היו צריכים לחדש ויזה בזמן האחרון, אז אין לי מידע אמין בנושא. אני מציע למי שבונה על זה שיבדוק לפני שהוא מגיע. הויזה שהסינים נותנים היא תמיד ל30 יום, כשמספר הכניסות משתנה (כניסה אחת, שתי כניסות, מולטיפל), לגבי הארכה בסין מן הסתם הטיילים יכולים לענות יותר טוב ממני.
 

פנומן 72

New member
עוד רעיון

לא בדקתי אבל אולי כדאי לך לבדוק : על פי הודעה שיצאה מבנק ישראל, השקל עבר להיות מטבע סחיר עולמי ונכנס למועדון האקסקלוסיבי עם הדולר והיורו. לפי ההודעה - תוכל להיכנס לכל בנק בסין, לתת שקלים ולקבל יואנים. שווה בדיקה
 

tals56

New member
כאילו כמו שאנחנו רואים בחדשות

דולר ואירו ושטרלינג, הם יראו את השער של השקל? (חשבתי גם שזה שער קבוע יואן-שקל).
 

renjintso

New member
לא ממש

זה שהשקל סחיר משנה בעיקר במישור הוירטואלי של מגלגלי הכסף הגדול שסוחרים בו. אולי זה יוביל לכך שכל סניף של ICBC יחזיק שקלים אבל אני קצת סקפטית לגבי הסיכויים שזה יקרה. השער של היואן כבר לא בדיוק קבוע אלא יורד ובעיקר עולה בתוך גבולות מוגדרים שנקבעים ע"י הממשלה הסינית. בכלכלית קוראים לזה "רצועת ניוד". אפשר לקנות יואנים בחלק מהצ'יינג'רים בתל אביב
 

אMור

New member
רצועת הניוד הזאת לא נחה לרגע...

תראי מה זה עולם. כשהגעתי לסין, הגבולות היו מוצפים בהונג קונגים שממלאים את איזורי הקניות בשנז'ן. היום זה הפוך. הסינים נוהרים להק בסופי שבוע. כל 100 יואן שווים מעל 110 הק דולר... והרצועה ממשיכה להסתובב ללא מנוח... לאחרונה מסתובבת כאן בדיחה לאור המצב הרעוע בארה"ב והפריחה הסינית שתוך כמה שנים, יגיעו אמריקאים לעבוד במפעלים סינים כדי לשלוח כסף למשפחות בבית...
 

tals56

New member
:DDDDDDDDDDDD

יש לי תכונה,שכשמישהו מפרסם לינק - אז אני מפרסם את התגובה שלי ואז מסתכל בלינק. אני אנסה לשנות את ההרגל המגונה הזה~.
 
למעלה