קניית חומרי גלם
ההמלצות שתמיד שמעתי היו לרכוש את השוקולד לפני ההכנה ולא לאכסן אותו לאורך זמן. העניין הוא שהשוקולדים שאני קונה בחנויות (פרויבל, וולרונה ודומיהם) הם בכמויות של 0.5-1 קילוגרם, כלומר החנות קונה שק ומעבירה את השוקולד לשקיות/קופסאות קטנות יותר. מכאן נובע שהשוקולד כבר נחשף לאוויר כשהגיע לחנות. אם השוקולד בחנות כבר נחשף לאוויר שבועות/חודשים לפני שרכשתי אותו, אני יכול באותה המידה לקנות שק של 5-10 קילו ולהשתמש בו במשך מספר חודשים. שאלה נוספת היא בנוגע לפונדו שוקולד - האם מספיק להמס שוקולד גולמי כמו שהוא או שעלי להוסיף רכיבים נוספים לשוקולד המומס? (כדי למנוע ממנו להתמצק במהירות)
ההמלצות שתמיד שמעתי היו לרכוש את השוקולד לפני ההכנה ולא לאכסן אותו לאורך זמן. העניין הוא שהשוקולדים שאני קונה בחנויות (פרויבל, וולרונה ודומיהם) הם בכמויות של 0.5-1 קילוגרם, כלומר החנות קונה שק ומעבירה את השוקולד לשקיות/קופסאות קטנות יותר. מכאן נובע שהשוקולד כבר נחשף לאוויר כשהגיע לחנות. אם השוקולד בחנות כבר נחשף לאוויר שבועות/חודשים לפני שרכשתי אותו, אני יכול באותה המידה לקנות שק של 5-10 קילו ולהשתמש בו במשך מספר חודשים. שאלה נוספת היא בנוגע לפונדו שוקולד - האם מספיק להמס שוקולד גולמי כמו שהוא או שעלי להוסיף רכיבים נוספים לשוקולד המומס? (כדי למנוע ממנו להתמצק במהירות)