שלום לכולם.. אני יודע שהיום הוידאו הוא בתהליכי גסיסה....אבל בכל זאת אני מעוניין לקנות וידאו ( כי הקודם שלי הלך..). התקציב שלי הוא כ- 500 ש"ח פלוס מינוס.....האם יש משהו נורמלי במחיר הזה? אשמח להמלצות.... תודה, שי.
אם אתה צריך Workhorse שיחזיק זמן רב ויעמוד בהתעללות (גם של ילדים קטנים) אני ממליץ על SONY ביבוא מקבילי כמובן, עלות בערך 900 ש"ח. אם אתה לא מוכן לשמוע על לחרוג מהתקציב אז לך על Toshiba או JVC בערך 600 ש"ח.