קניית דירה על הנייר - פרויקט שדה דב

chroot

New member
קניית דירה על הנייר - פרויקט שדה דב

מתי לדעתכם יהיה צפי לראות מבצעי Pre Sale לדירות?

תודה רבה
 
רובע שדה דוב כחלק מתכנית תא/3700- אין פתרון באופק הקרוב.

אין ולא יכולה להיות דירה על הנייר [כי אין תכנון נקודתי ] לפני סיום שלב התכנון המפורט ומתכונת סופית שתקבע מועד לפינוי שדה דוב. [ואני תקווה שעל המילה המאוסה "זכות לדירה" כבר שמעת]
אל תתן לשרלטנים למכור לך נייר, שאומנם יהיה כתוב בו "דירה" אבל תוכנה ריק [אין אישור תכנון לבניין זה או אחר] וכוונת המוכרים ...במילים מכובסות היא "זכות לדירה" לכאורה.
הערכה אופטימית ליום המקווה שיאושרו כל המכשולים התכנוניים, ויחלו לחפור את היסודות הוא כ-10 שנים


מתחם שדה דוב כולל בתוכו שדה תעופה ומחנה צבאי של חה"א שמתוכנן להתפנות ב-2019...וכמובן שדה תעופה אזרחי...אבל כמו עוד הרבה התחייבויות להערכתי הפינוי ידחה למס' שנים לא ידוע.
פינויו של הטרמינל האזרחי , משטח חניית המטוסים והמנחת לא יפונו לפני פינוי השדה הצבאי, ומציאת שדה חלופי כפי שהחליטה הכנסת לאחרונה.
במידה ותראה את המאמר שבהמשך כולל הסרטוו המצורף, תוכל לראות בעצמיך שהכנסת הקפיאה את פינוי שדה התעופה עד למועד סיום הקמת שדה תעופה חלופי...האם אתה מכיר שדה כזה ? אני לא.
ראה קישור לכתבה כאן ממרץ 2017
http://nadlan.walla.co.il/item/3053023

רובע "שדה דוב" [כחלק מתוכנית תא/3700 הגדולה] בשלב זה הוא בגדר רעיון בלבד, ראש עיריית ת"א [כאיש ח"א בעברו] יודע היטב כמה זמן צריך למצוא חלופה ולבנות, לכן הכין אלטרנטיבה מצומצמת של בניית 4.000 יח"ד בלבד בשטחים הפתוחים מצפון , אבל...מחוץ לטרפז ההמראות/נחיתות ובמגבלתהגובה הנדרשת מבניינים הנמצאים בקרבת המסלול...

אסיים בנימה אופטימית...בסופו של עניין כל שטח שדה התעופה יבנה עפ"י התכנית...ושאלת מיליון הדולר
היא...מתי ?

כל בעלי הזכויות בתכנית תא/3700 נפגעו מצמצום זכויותיהם עקב הקטנת גובה הבניינים לאורך כל שדרת החוף בגלל אילוצי בטיחות, ולפי מה שנראה בשלב זה...אין פתרון בקו האופק הקרוב לנושא הבניה לגובה...ובעלי הזכויות יאלצו להמתין בסבלנות לסיום "סאגת" שדה התעופה.

================================================================================
פרל דוד , סלולרי - 052-8964914
 

roni4428

New member
אם החוזה לפי חוק מכר

לפי חוק המכר.אסור לקבל ממך מעל 7% מהעסקה .הכסף בנאמנות אצל העורך דין.אם תוך חצי שנה לא יתקבל היתר בניה אתה יכול לצאת מהעיסקה ולקבל את כספך ושכר טירחת העורך דין.
 
למעלה