קניות!

kiticat

New member
קניות!

את המתנה שלי ליום הולדת קיבלתי היום, באיחור קל. בהתחלה חשבתי על הסט מזוודה הגדול של קסטרו, אבל הוא היה יקר למדי- 300 שקל. והוא חדש, אז מבצעים אין עליו עדין. לא נורא, תמיד יש אחר כך. במקום, הלכתי לסופר פארם. קניתי סט של קרליין. מס 4. קניתי אחד של ג´ייד- קריסטל. נצנצים לגוף ולפנים של קרלין. איילנר סגול, וסומק של קרליין. בנוסף, קניתי גם את הספר של האיפור. בקיצור, יום הולדת שמח לי!
 
בנוגע לספר האיפור של של הסופר פארם

מה את חושבת עליו ? הוא טוב ? עוזר ? כמה הוא עולה? תודה מראש
 

kiticat

New member
את צריכה לקנות

במאתיים שקל במחלקת קוסמטיקה, ואז לקנות אותו ב20 שקל. אני לא רצתי לקנות איפור בשביל לקבל אותו- אבל בנוסף לכל, הוא רק 20 שקל. הוא ספר נהדר! הרבה טיפים, דברים שאת חושבת שאת מבינה בהם, עיצות, איורים, חברות שונות. 20 שקל זו בהחלט הוצאה שווה!
 

MaYo0sH

New member
../images/Emo77.gifתתחדשי

וכיף לך!! המתנה שאני הכי שמחה לקבל זה איפור ובגדים.
 
למעלה