קניות!
את המתנה שלי ליום הולדת קיבלתי היום, באיחור קל. בהתחלה חשבתי על הסט מזוודה הגדול של קסטרו, אבל הוא היה יקר למדי- 300 שקל. והוא חדש, אז מבצעים אין עליו עדין. לא נורא, תמיד יש אחר כך. במקום, הלכתי לסופר פארם. קניתי סט של קרליין. מס 4. קניתי אחד של ג´ייד- קריסטל. נצנצים לגוף ולפנים של קרלין. איילנר סגול, וסומק של קרליין. בנוסף, קניתי גם את הספר של האיפור. בקיצור, יום הולדת שמח לי!
את המתנה שלי ליום הולדת קיבלתי היום, באיחור קל. בהתחלה חשבתי על הסט מזוודה הגדול של קסטרו, אבל הוא היה יקר למדי- 300 שקל. והוא חדש, אז מבצעים אין עליו עדין. לא נורא, תמיד יש אחר כך. במקום, הלכתי לסופר פארם. קניתי סט של קרליין. מס 4. קניתי אחד של ג´ייד- קריסטל. נצנצים לגוף ולפנים של קרלין. איילנר סגול, וסומק של קרליין. בנוסף, קניתי גם את הספר של האיפור. בקיצור, יום הולדת שמח לי!