קניות ישירות מאתרים יפניים

Tenguy

New member
קניות ישירות מאתרים יפניים

לאחרונה השלמתי קנייה מאד משתלמת מאתר המכירות הפומביות של Yahoo! Japan , שהוא אתר מציאות מדהים סגור ליפנים, שרק לאחרונה הוקמו אתרי פרוקסי יפניים המציעים שירות תיווך לקנייה גם לשאר תושבי העולם ולאפשר גישה לקניות גם לי כישראלי באתרים יפניים מובהקים ללא צורך ברישום ושאר הליכי login מסובכים. לאחר בדיקה ממושכת החלטתי להירשם לאתר FromJapan (להלן FJ), ומכמה סיבות :
1. FJ מאפשר לבצע רכישות באתר של יאהו! יפן, ולמעשה בכל אתר קניות יפני המציע שרותי קנייה באינטרנט. גם אם לא ניתן להשתמש במערכת "עגלת קניות" באתר כלשהו כדי לרכוש פריטים, ניתן להזמין ממנו דרך FJ דרך שרות ההזמנות בדואר. יתר על כן (למרות שלא בדקתי את זה עדיין) FJ מבטיח שאם מסיבה כלשהי לא ניתן לבצע הזמנה עבור פריט באינטרנט, אז הם יכולים ללכת לחנות ולרכוש פיזית את הפריט המבוקש !
2. ממשק מאד נוח ופשוט באנגלית שזה ממש תענוג לפי דעתי.
3. עמלות סבירות בהחלט - 200 יין על כל קנייה + 5% מסכום ה-bid (סכום הכסף שמושם מצד הקונה לרכישת הפריט).
4. סכום הקנייה בפועל מחושב לפי כללי ״מכירה הולנדית״ (כמו ב-eBay), שהמחיר הסופי נקבע לפי המחיר השני בגובהו שהוצע על הפריט, או המחיר ההתחלתי של הפריט גם אם ה-bid היחידי שהוצע עליו היה במחיר גבוה יותר.
5. תמיכה ב-PayPal דבר שמפשט ומבטיח העברת כסף ללא צורך בחשיפת פרטי כרטיס האשראי.
6. צבירת מספר רכישות למשלוח יחיד מיפן (עד 20 קילו לחבילה), תוך בחירה אישית מה ייכנס לאיזו חבילה, בתנאי שהפריט האחרון שנרכש מגיע תוך 30 יום מיום הגעת הפריט הראשון שנרכש למחסן המרכזי של FJ. איחוד רכישות בשיטה זו לחבילה אחת יכול לחסוך הרבה עלויות משלוח.
7. אפשרות לקבוע כל אופני משלוח האפשריים מן משלוח בים (surface mail), משלוח SAL, אוויר, EMS או Fedex או פשוט להציע להם להחליט על אופן המשלוח המשתלם ביותר. יש להם גם מחשבוני משלוח מפורטים לפי משקל, נפח לכל יעד אפשרי בעולם.

אני קניתי בכמה רכישות נפרדות ביאהו! יפן 7 ספרי לימוד לציור דיו ו-4 ספרי ציור במחירים מצחיקים, שהתפרשו על 11 יום. והחבילה הגיעה אליי הביתה עם שליח EMS תוך 8 ימים, בתוספת תשלום של 35 ש״ח. אני חייב לציין שזאת היתה עוד חוויה יפנית מושלמת מבחינתי, ואני מקווה שאני לא אתמכר אליה
 
למעלה