קניון גבעתיים

אתי 154

New member
קניון גבעתיים

איך היתה הפעילות אתמול בקניון גבעתיים 7.6.08 אשמח להיתעדכן
 

שוש535

New member
ואיך היה

ואיך היה בכפר הנגיד ב-6.6 ? זה מאד יעזור אם תשרבטו מידי פעם הערות/הארות על ירידים שהשתתפתם בהם ע"מ שהפורום ילמד מנסיונכם. תודה.
 
למעלה