קניון גבעתיים איך היתה הפעילות אתמול בקניון גבעתיים 7.6.08 אשמח להיתעדכן
א אתי 154 New member 8/6/09 #1 קניון גבעתיים איך היתה הפעילות אתמול בקניון גבעתיים 7.6.08 אשמח להיתעדכן
ש שוש535 New member 8/6/09 #2 ואיך היה ואיך היה בכפר הנגיד ב-6.6 ? זה מאד יעזור אם תשרבטו מידי פעם הערות/הארות על ירידים שהשתתפתם בהם ע"מ שהפורום ילמד מנסיונכם. תודה.
ואיך היה ואיך היה בכפר הנגיד ב-6.6 ? זה מאד יעזור אם תשרבטו מידי פעם הערות/הארות על ירידים שהשתתפתם בהם ע"מ שהפורום ילמד מנסיונכם. תודה.