קנדה וארה"ב, תמונות

מצב
הנושא נעול.
קנדה וארה"ב, תמונות

קנדה וארה"ב, תמונות
אז לאחר שהתאוששתי וסידרתי את נושא המצלמה, הנה כמה תמונות מהנסיעה שלי לקנדה וארה"ב. הכל היה סביב האגמים הגדולים. תחילה תמונה ממפלי הניאגרה, הצד הקנדי: אוטובוס "פול טריילר" שלוקח תיירים באיזור המפלים. אגב, מהצד הקנדי הם הרבה יותר מרשימים מאשר הצד האמריקאי.
 
לאוניברסיטה יש אוטובוס...

קנדה וארה"ב, תמונות
אז לאחר שהתאוששתי וסידרתי את נושא המצלמה, הנה כמה תמונות מהנסיעה שלי לקנדה וארה"ב. הכל היה סביב האגמים הגדולים. תחילה תמונה ממפלי הניאגרה, הצד הקנדי: אוטובוס "פול טריילר" שלוקח תיירים באיזור המפלים. אגב, מהצד הקנדי הם הרבה יותר מרשימים מאשר הצד האמריקאי.
לאוניברסיטה יש אוטובוס...
"האוניברסיטה של מדינת מישיגן", בה יצא לי לעבוד משתרעת על שטח ענק וזקוקה לאוטובוסים. אז פעם היו לה הרבה אבל הם הפריטו את הקוים לטובת חברת האוטובוסים העירונית של העיר לנסינג, בה היא נמצאת. אבל נשארו כמה, רובם נקנו יד שניה מחברת אוטובוסים בקליפורניה.
 

mucool2

New member
MSU...

לאוניברסיטה יש אוטובוס...
"האוניברסיטה של מדינת מישיגן", בה יצא לי לעבוד משתרעת על שטח ענק וזקוקה לאוטובוסים. אז פעם היו לה הרבה אבל הם הפריטו את הקוים לטובת חברת האוטובוסים העירונית של העיר לנסינג, בה היא נמצאת. אבל נשארו כמה, רובם נקנו יד שניה מחברת אוטובוסים בקליפורניה.
MSU...
לפני שנתיים וחצי עשיתי "אצלם" קורס דרך האינטרנט (אני נמצא בקליפורניה). מאז הפכתי לחלק מ"קהילת בוגרי האוניברסיטה" והם לא מפסיקים לשלוח לי מכתבים ומביעים הערכה על "תרומתי לקהילה", למרות שמעולם לא ביקרתי במישיגן.
 

Benni Haspel

New member
יש להם קמפוס ענק ויפייפה

MSU...
לפני שנתיים וחצי עשיתי "אצלם" קורס דרך האינטרנט (אני נמצא בקליפורניה). מאז הפכתי לחלק מ"קהילת בוגרי האוניברסיטה" והם לא מפסיקים לשלוח לי מכתבים ומביעים הערכה על "תרומתי לקהילה", למרות שמעולם לא ביקרתי במישיגן.
יש להם קמפוס ענק ויפייפה
והם לא קילקלו אותו במשך השנים (כמו למשל זה של קורנל). הכל טובל בירק. אגב, כשהייתי שם היה משחק חשוב בכדורגל אמריקאי בין MSU והאוניברסיטה של הוואי. היה מעניין לראות את האוירה שם. אם תתבוננו בחזית של האוטובוס תראו את השם Spartans. זה שם הקבוצה שלהם.
 

mucool2

New member
אם יזמינו אותי

יש להם קמפוס ענק ויפייפה
והם לא קילקלו אותו במשך השנים (כמו למשל זה של קורנל). הכל טובל בירק. אגב, כשהייתי שם היה משחק חשוב בכדורגל אמריקאי בין MSU והאוניברסיטה של הוואי. היה מעניין לראות את האוירה שם. אם תתבוננו בחזית של האוטובוס תראו את השם Spartans. זה שם הקבוצה שלהם.
אם יזמינו אותי
אבוא לבקר. יש לי קשרי עבודה רופפים עם כמה אנשים שם.
 
אוטובוס עירוני בלנסינג

קנדה וארה"ב, תמונות
אז לאחר שהתאוששתי וסידרתי את נושא המצלמה, הנה כמה תמונות מהנסיעה שלי לקנדה וארה"ב. הכל היה סביב האגמים הגדולים. תחילה תמונה ממפלי הניאגרה, הצד הקנדי: אוטובוס "פול טריילר" שלוקח תיירים באיזור המפלים. אגב, מהצד הקנדי הם הרבה יותר מרשימים מאשר הצד האמריקאי.
אוטובוס עירוני בלנסינג
לנסינג היא בירת מישיגן, עיר תעשיתית אפורה ומכוערת. היא נכנסה להסטוריה כשמפעל הרכב הראשון בעולם נפתח בה, מפעל אולדסמוביל. עד אז ייצרו מכוניות בבתי מלאכה ביתיים. לצערם של חובבי הרכב, אולדסמוביל נסגרה לפני כשנה כשה"אלרו" (הידועה כאן כשברולט) האחרונה יצאה מפס הייצור והוסעה אחר כבוד למוזיאון המקומי ועליה חתימות של 7000 עובדי המפעל. שירות האוטובוסים של לנסינג אינו שונה מאלה של הערים האחרות בארה"ב. שימו לב למתקן האופניים בחזית הרכב.
 
ונעבור לספר הקנדי

קנדה וארה"ב, תמונות
אז לאחר שהתאוששתי וסידרתי את נושא המצלמה, הנה כמה תמונות מהנסיעה שלי לקנדה וארה"ב. הכל היה סביב האגמים הגדולים. תחילה תמונה ממפלי הניאגרה, הצד הקנדי: אוטובוס "פול טריילר" שלוקח תיירים באיזור המפלים. אגב, מהצד הקנדי הם הרבה יותר מרשימים מאשר הצד האמריקאי.
ונעבור לספר הקנדי
אוון סאונד (Owen Sound) נמצאת בסך הכל שלוש שעות נסיעה מטורונטו אבל היא ממש סוף העולם. עיירה מנומנמת ונידחת על חוף ימת Huron. שירות האוטובוסים העירוני של העיירה הקטנה הזאת מונה כמה מידיבוסים.
 
התחנה המרכזית באוון סאונד

ונעבור לספר הקנדי
אוון סאונד (Owen Sound) נמצאת בסך הכל שלוש שעות נסיעה מטורונטו אבל היא ממש סוף העולם. עיירה מנומנמת ונידחת על חוף ימת Huron. שירות האוטובוסים העירוני של העיירה הקטנה הזאת מונה כמה מידיבוסים.
התחנה המרכזית באוון סאונד
 
המעבורת בימת הורון

קנדה וארה"ב, תמונות
אז לאחר שהתאוששתי וסידרתי את נושא המצלמה, הנה כמה תמונות מהנסיעה שלי לקנדה וארה"ב. הכל היה סביב האגמים הגדולים. תחילה תמונה ממפלי הניאגרה, הצד הקנדי: אוטובוס "פול טריילר" שלוקח תיירים באיזור המפלים. אגב, מהצד הקנדי הם הרבה יותר מרשימים מאשר הצד האמריקאי.
המעבורת בימת הורון
ימת הורון היא, נדמה לי, הגדולה שבין האגמים הגדולים במפרידים בין ארה"ב וקנדה. מושג על גודל הימה ניתן לקבל מהמעבורת שמשייטת לה בין החופים והאיים. היא נבנתה בשנת 1974.
 
והמעבורת יוצאת לים וסוגרת את החרטום

המעבורת בימת הורון
ימת הורון היא, נדמה לי, הגדולה שבין האגמים הגדולים במפרידים בין ארה"ב וקנדה. מושג על גודל הימה ניתן לקבל מהמעבורת שמשייטת לה בין החופים והאיים. היא נבנתה בשנת 1974.
והמעבורת יוצאת לים וסוגרת את החרטום
 
ולסיום, קשת בענן במפלי הניאגרה

קנדה וארה"ב, תמונות
אז לאחר שהתאוששתי וסידרתי את נושא המצלמה, הנה כמה תמונות מהנסיעה שלי לקנדה וארה"ב. הכל היה סביב האגמים הגדולים. תחילה תמונה ממפלי הניאגרה, הצד הקנדי: אוטובוס "פול טריילר" שלוקח תיירים באיזור המפלים. אגב, מהצד הקנדי הם הרבה יותר מרשימים מאשר הצד האמריקאי.
ולסיום, קשת בענן במפלי הניאגרה
הטבע בקנדה משגע
 
תפסתי../images/Emo140.gif

ו"כלי טיס" שתפשתי לעת שקיעה
זה שחף, בימת הורון.
תפסתי

ותמונות מדהימות
 
../images/Emo51.gifעל התמונות היפות

קנדה וארה"ב, תמונות
אז לאחר שהתאוששתי וסידרתי את נושא המצלמה, הנה כמה תמונות מהנסיעה שלי לקנדה וארה"ב. הכל היה סביב האגמים הגדולים. תחילה תמונה ממפלי הניאגרה, הצד הקנדי: אוטובוס "פול טריילר" שלוקח תיירים באיזור המפלים. אגב, מהצד הקנדי הם הרבה יותר מרשימים מאשר הצד האמריקאי.
על התמונות היפות
 

orensaab

New member
ברוך השב

קנדה וארה"ב, תמונות
אז לאחר שהתאוששתי וסידרתי את נושא המצלמה, הנה כמה תמונות מהנסיעה שלי לקנדה וארה"ב. הכל היה סביב האגמים הגדולים. תחילה תמונה ממפלי הניאגרה, הצד הקנדי: אוטובוס "פול טריילר" שלוקח תיירים באיזור המפלים. אגב, מהצד הקנדי הם הרבה יותר מרשימים מאשר הצד האמריקאי.
ברוך השב
ובזמן לקראת יום התח"צ ביום ראשון הקרוב.
 

איבגי1

New member
תודה על התמונות !

ברוך השב
ובזמן לקראת יום התח"צ ביום ראשון הקרוב.
תודה על התמונות !
למה האוטוטוס של האוניברסיטה כזה מכוער וגם האוטובוס של הבית הספר ? איכס פשוט זוועה. תודה על התמונות המצויינות.
 

orensaab

New member
אלו אוטובוסים אמריקאים

תודה על התמונות !
למה האוטוטוס של האוניברסיטה כזה מכוער וגם האוטובוס של הבית הספר ? איכס פשוט זוועה. תודה על התמונות המצויינות.
אלו אוטובוסים אמריקאים
גרוטאות מכוערות, כמו האינטרנשים בצבא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה