קמפינג עם שני קטנטנים - עדכון והמלצה מסופ"ש מוצלח מאוד

עדיגה

New member
קמפינג עם שני קטנטנים - עדכון והמלצה מסופ"ש מוצלח מאוד

שלום לכולם, אחרי לא מעט לבטים שנגעו למיקום ומזג האוויר, החלטנו ((זוג + ילד בן 3.5 וילדה בת שנה וחצי) לבלות את סוף השבוע בצפון ולישון בקמפינג בכוכב הירדן, בחניון של רשות הטבע והגנים. אחת המטרות העיקריות של הנסיעה, הייתה התנסות ראשונה בלינה משפחתית באוהל רחוק מהבית
ולכן לא תכננו יותר מדי מסלולים / מסלולי הליכה מאתגרים.
נסענו בשישי בצהריים צפונה (אנחנו מאזור המרכז) והנסיעה עברה, לשמחתנו, ללא פקקים בכלל. הגענו לאתר בסביבות 15:30, התמקמנו ויצאנו ל'שביל נוף' מעגלי שמקיף את המבצר. השביל מקסים והנוף יפיפה. מבחינת קושי, מסלול קל שהתאים מאוד לילד ולאבא שלו שהולך עם מנשא על הגב. הלכנו לאט וסיימנו את המסלול אחרי שעה. המסלול כולו פורח בצהוב, לבן וסגול. קיבלנו גם בונוס - מפגש 'פנים אל פנים' עם עדר פרות מקסימות.
בגלל הרוח החזקה (מאוד מאוד!) לא הצלחנו להרים את האוהל עד שעה מאוחרת יחסית (אחרי 19:00). הדבר ידוע, כמובן, במקום, ולקחנו זאת בחשבון. עם זאת, נסענו עם אוהל של חברים ולא ידענו שיש לו מעט מאוד נקודות עגינה ליתדות. אוהלים אחרים 'עמידים' יותר, הוקמו לפנינו.
בשעה 19:30 יצאנו לסיור לילי במבצר. השיפוצים במקום הסתיימו לא מזמן ונאמר לנו, שזה אחד הסיורים הליליים הראשונים שנעשו בו. המקום מרשים מאוד גם ביום ועל אחת כמה וכמה בלילה.
הקטנים שלנו היו מאוד עייפים והתוכן היה מיועד (מן הסתם) לגדולים יותר ולכן חזרנו לאוהל אחרי כעשרים דק'. הסיור כולו נמשך כשעה.
מומלץ מאוד! (אנסה לצרף תמונות מאוחר יותר).
בבוקר, אחרי ארוחת בוקר, התארגנות וכו' חזרנו לניר דוד ל'גן גורו', מקום שהילדים אוהבים מאוד. בילינו שם שעתיים, לפני שהמקום התמלא (והחיות הלכו לנוח) וחזרנו הביתה שמחים ומרוצים מהתנסות ראשונה שהשאירה טעם של עוד.
כמה מסקנות:
1. למרות הלבטים - תמיד כדאי לנסות דברים חדשים. במקרה הכי גרוע, היינו חוזרים הביתה.
2. אין דבר כזה 'יותר מדי בגדים חמים'

3. אתר 'כוכב הירדן' מומלץ מאוד. עם זאת, כביש הגישה משובש ומלא בורות ועלול לגרום בקלות לפנצ'רים. סעו בזהירות והצטרפו לפנייה שלנו לרשות הטבע והגנים לשפץ את הכביש (אחרת כל ההשקעה במקום עצמו לא שווה...)
 

מילי29

New member
תודה על הדיווח המפורט!

"נשמע" ממש נחמד וטוב לדעת שהשיפוצים בכוכב הירדן הסתיימו.
 
על הדווח .לגבי כביש הגישה מעלה משהו?.

ויכוח תמידי בין חברת נתיבי ישראל{מע"צ} לבין מ.א עמק המעיינות ועוד איזה גוף? מי יתן ת'כסף לשיפוץ הכביש. מצד שני היה פעם קצת כביש . הדרך לכיון מושב מולדת\נעורה.
בקיץ הינו נוסעים על הדרך {אדמה} ברכבי ה4 על .
4
 
למעלה