קלסטרון שהכנתי...

Prophet

New member
קלסטרון שהכנתי...

כך נראים הקלסטרונים במשטרה... לא סתם... הם עושים עבודה מצויינת עם הקלסטרונים ! [URL='http://'] לכבוי:[/URL] זה מספיק בשביל שהעבודה תחשב שלי ?
 

הכבוי

New member
כן, אבל זה עדיין לא אומר שזה מספיק

טוב. אני מציע שתעבוד עוד ותשפר, ובסוף יצא לך משהו טוב שהוא שלך! סבבה בים עם אמא של רם
 

Prophet

New member
איך עכשיו ? יש לו גוף../images/Emo70.gif ../images/Emo107.gif

אני מחפש תמונה של תכשיט מסויים לשים על הצוואר...
 

הכבוי

New member
הממ... נראה כמו המורה שלי ללשון....

הבעיה המרכזית כרגע היא שחסר תיאום בין חלק אחד של הגוף והפנים לאחר. לדוגמה, בין האף והפנים אין שום קישור. כלומר, צריך מעין מעבר חלק בין איבר אחד לשני. מעבר כזה משיגים עם smudge ו patch (כמובן החלקים צריכים להיות באותה שכבה). תעבוד על זה
 
למעלה