קליפ חדש לקרלי ריי ג'פסן!

ערן1987

New member
קליפ חדש לקרלי ריי ג'פסן!

ב-2012 אחת הסנסציות המוסיקליות הגדולות ביותר היו Call Me Maybe, סינגל הפריצה של קרלי ריי ג'פסן שכבש את העולם והפך לתופעה עצומה שהגיעה לשיאה עם 2 זכיות בפרסי MTV אירופה (כולל לשיר הטוב ביותר), 2 מועמדויות ל-VMA, זכייה ב-2 פרסי בג'ונו (הגראמי הקנדי) ו-2 מועמדויות לגראמי (כולל לפרס "שיר השנה") כשהקליפ לשיר נצפה מעל ל-650 מיליון (!) פעמים ביוטיוב והסינגל עצמו מכר מעל ל-10 מיליון עותקים באותה שנה בלבד. בקיצור, סנסציה. אם זה לא מספיק, לקרלי היה גם את הלהיט Good Time עם Owl City שאמנם לא שיחזר את ההצלחה של קודמו אבל גם היה להיט לא קטן בכלל.

אז בחודשים הקרובים צפויה קרלי לשחרר את אלבומה הבא והציפיות גבוהות מאוד. האם הציפיות יתממשו בעזרת הסינגל החדש I Really Like You? בהחלט ייתכן, במיוחד כשבקליפ לשיר מככב ג'סטין ביבר ועוד איזה שחקן אחד, ייתכן ושמעתם עליו - טום הנקס.

מה דעתכם על השיר? ואיך הקליפ? האם קרלי תצליח לשחזר אפילו במעט את ההצלחה של Call Me Maybe? האם השיר יהיה פלופ או הצלחה? האם מדובר ב-One Hit Wonder? אתם חושבים שלקרלי יש בכלל מה להציע לעולם הפופ של 2015? בקיצור, אתם יודעים מה לעשות


 

ערן1987

New member
טוב, זה שיר חמוד פצצות

אחד היותר מהנים שיצאתי לי לשמוע בתקופה הקרובה, מה גם שיש לו פזמון ממכר רצח. אני חושב שזה יכול להיות להיט ממש גדול גם אם אין סיכוי שהוא ישחזר את הפנומנליות של Call Me Maybe. וטום הנקס מלך, אין עוד מה להגיד עליו. מלך.
 
למעלה