קליפרס- דאלאס הולך לגיים 7

Rapgamer

Well-known member
באיחור אופנתי של כמעט 24 שעות אדבר על המשחק.
אז ככה- הפעם טיי לו יישם את מסקנות המשחקים הקודמים וחתך את הדקות של זובאץ' ל-5 בלבד. קרלייל המשיך עם בובאן בחמישייה, הקליפרס נתנו ללוקה חילופים אוטומטיים נגד מי שרצה והוא תפר אותם ברבע הראשון כאשר מנגד רג'י ג'קסון היחיד שהופיע עם סדרת ג'אמפרים קשים. דאלאס הייתה עדיפה ועלתה ברבע השני ליתרון שיא של 9 נקודות.
שם הגיע המפנה במשחק- הקליפרס התעקשו יותר על קוואי כשומר הראשי של לוקה. החילופים הגיעו פחות בקלות, זה עבד לפרק זמן לא קצר שהכריח את הרול פליירס בדאלאס לקבל החלטות עם הכדור מה שהם פחות רגילים לעשות. הקליפרס חזרו למשחק דרך הסקורינג של קוואי ועלו ליתרון ברבע השלישי.
אלא שיש גבול כמה אתה יכול לעשות את אותם הדברים מול לוקה, שניצל את השמירות הכפולות כדי לתזמן מסירות לעומק הצבע לבובאן שקלע סלים רצופים בצבע. היתרון חזר לדאלאס.
בפתיחת הרבע הרביעי הקליפרס בפיגור קל, פול ג'ורג' לתחושתי לראשונה במשחק חיבר כמה מהלכים רצופים טובים בהתקפה, לוקה וקוואי חזרו במצב של שוויון. משם השמירה על דונצ'יץ' חזרה להתבסס בעיקר על חילופים ומנגד קוואי שיחק ISO ותפר את כל מי ששמר עליו. יכולת נהדרת שלו בקלאץ' הכריעה את המשחק לטובת הקליפרס.
הסדרה הצמודה הזאת ממשיכה להיות צמודה והיא הראשונה בהיסטוריה שכל 6 המשחקים מנוצחים ע"י קבוצת החוץ. קוואי קלע 45, היה גם שחקן ההגנה הכי משמעותי על המגרש והוא ניצח את לוקה הפעם במצ'אפ הישיר, אחרי off game שלו במשחק 5.
לוקה סיים עם מספרים יפים אבל בדומה להפסדים הקודמים של המאבס הוא פתח חזק ונחלש בהמשך.
מבין כל הרול פליירס ישנה תחושה שמי שהכי פחות מפחד מהמעמד זה THJ. השלשות נכנסו באחוזים נמוכים לשתי הקבוצות הפעם והארדווי כמעט היחיד שזרק עם ביטחון. האנטיתזה שלו הוא מרכוס מוריס שכמו ברוב המשחקים המכריעים רועד מהמעמד, הפעם 1-10 מהשדה.

מה יהיה בגיים 7? מצד הקליפרס- עוד הרכבים נמוכים, עוד שמירה של קוואי על לוקה כמה שיהיה לו אויר. טיירון לו עוד לא יודע מי החמישייה העיקרית שלו, רונדו שהיה משמעותי בתחילת הסדרה נדחק קצת אחורה.
מצד דאלאס- יהיה מעניין לראות האם קרלייל ממשיך עם שני גבוהים או נסוג קצת מהטקטיקה הזאת עם יותר דקות לג'יילן ברנסון שלתחושתי לא מנוצל מספיק בסדרה. דאלאס שיחקה לא מעט איזורית והימרה נכון שלקליפרס יהיה קשה לקלוע מבחוץ, כנראה שנראה המשך של זה בגיים 7.
 
למעלה