איזה חיבור למחשב ?
מה את מעוניינת לעשות עם המחשב ? ישנן 2 אופציות - שהמחשב ישמש ככלי להקלטה ועריכה של הקלידים, או שהמחשב ישמש ככלי הנגינה והקלידים יהיו רק למטרת שליטה ? האופציה הראשונה - יש צורך במחשב עם כונן קשיח וזכרון גדולים, וכרטיס קול איכותי. החיבור הוא חיבור אודיו רגיל. תוכנות עריכה יש בשפע, למשל audacity וcubase ואחרות. האופציה השניה בה המחשב מהווה בעצם סינטיסייזר, את צריכה לא קלידים כ"כ אלא מקלדת שליטה, שוב כרטיס קול טוב ותומך MIDI וכבל MIDI... ותוכנות שיודעות לעבוד עם זה... כל דבר בעצם, קיובייס או פרויטי לופס וכל תוכנת יצירה שתעלי בדעתך..