קלטות

TIATIHUAKAN

New member
קלטות

נווו וחוץ מלקשקש פה אתם רואים תוכניות? ארועים? מישהו מעונין למכור העתק של רסלמניה 20 בוידאו או סידי למחשב? ברשותי הארועים והתוכניות של השנה האחרונה בוידאו למעונינים אז מי מוכר לי WRESTLMANIA XX? [email protected]
 

Rock Bottom

New member
חבוב...

יש כזה דבר שנקרא לוחות וזה נמצא למעלה בתפריט. שם תמצא הכל. לבדוק קודם לפני ששולחים הודעות.
 
למעלה