הייתי שם מזמן
אבל אתרום מה שאני יכול היות ואין תשובות יותר עדכניות.
לגבי מה שסימן רשום הסביר, אז נכון הקלאב גבוה מעל האתר, אך זה בנוי כמו מדורגים כזה.
אחרי ששואלים ומקבלים הסבר, יוצאים מהקלאב הולכים קצת לתוך בניין אחר, ובתוכו יורדים כמה קומות לרחוב מתחת. איני זוכר במדוייק אבל בסוף מגיעים למרכז הכפר. שם מטיילים במדרחוב הראשי, קרוסלה, קצת חנויות ואוכל (מי צריך), וכרכרות סוסים שמסיעות מטיילים. לא מצאתי שם אקשן, זו צרפת, אבל כן כמה תמונות טובות.
מבחינת הקלאב הייתי מרוצה, ואני מרוצה גם בקלאב הכי פשוט ארק אקסטרים. את אווריאז בכלל שידרגו מאז שהייתי.
זה מה שאני יודע, לא שמעתי כאן בורדיסטים מתלוננים שהאתר הזה ספציפית לא טוב להם.