קלאב מד אבוריאז

צלע

New member
קלאב מד אבוריאז

היי
הייתי בהמון קלאבים בשנים האחרונות אך לא באבוריאז.
רציתי לדעת איך הקלאב מבחינת הרמה והפינוק?
כמו כן האם איזור הגלישה מתאים גם לסנובורד?
והאם הכפר מתאים גם לבילויים ?
תודה מראש
 

Cמן רשום

New member
לא היתי אישית אבל יש לי חברים שנוהגים להגיע לשם על בסיס קבוע

לדבריהם הקלאב מיושן אבל עם אוכל טוב לטענתם. המיקום רחוק ממרכז הכפר כך שלא מעשי לחפש אקשן בחוץ, תלויים רק באוכל והבידור של הקלאב.
 

marceloros

Member
מנהל
הייתי שם מזמן

אבל אתרום מה שאני יכול היות ואין תשובות יותר עדכניות.
לגבי מה שסימן רשום הסביר, אז נכון הקלאב גבוה מעל האתר, אך זה בנוי כמו מדורגים כזה.
אחרי ששואלים ומקבלים הסבר, יוצאים מהקלאב הולכים קצת לתוך בניין אחר, ובתוכו יורדים כמה קומות לרחוב מתחת. איני זוכר במדוייק אבל בסוף מגיעים למרכז הכפר. שם מטיילים במדרחוב הראשי, קרוסלה, קצת חנויות ואוכל (מי צריך), וכרכרות סוסים שמסיעות מטיילים. לא מצאתי שם אקשן, זו צרפת, אבל כן כמה תמונות טובות.
מבחינת הקלאב הייתי מרוצה, ואני מרוצה גם בקלאב הכי פשוט ארק אקסטרים. את אווריאז בכלל שידרגו מאז שהייתי.

זה מה שאני יודע, לא שמעתי כאן בורדיסטים מתלוננים שהאתר הזה ספציפית לא טוב להם.
 
למעלה