קיצר

הדסי22

New member
קיצר

ספרו לי קצת על עצמכם מה עושים בחיים=] תעניינו אותי טיפה :p
 
../images/Emo6.gif

לי זה דווקא הזכיר
 

הדסי22

New member
=]

ליצן בגיל הזה לא ממש עוזר! סתם רציתי שיהיה נחמד אם תספרו לי עליכם
 

LullaBelle

New member
אם יבוא ליצן...

אני אקבל התקף לב. הידעתם שאני מפחדת מליצנים?
 

b e c k y

New member
תוצאה ישירה של אישפוזים בילדות?

גם אני חושבת שהליצנים בבי"ח נורא מפחידים.
 

cafesito

New member
אני בטוח שאת מכירה אישית ליצן אחד לא מפחיד

למה להכליל?
 

sporTV

New member
זה לא ישעמם אותך

לשמוע בפעם המיליון שאני סטודנט? ולגבי לחץ זמנים שהעלת בשרשור אחר- אני לומד באוניברסיטת תל אביב, וכמו שידוע לך - זה לא פיקניק. בעצם, זה פיקניק באמצע יער שעולה בלהבות. פרשתי את הלימודים ליותר שנים מהנדרש, וככה הורדתי עומס. מסקנה - גם את יכולה.
 
בעניין פיקניקים ופיזיוטרפיה....

אמרת קודם שאת לא בטוחה שיהיה לך זמן לפיזיו... כולנו כאם לומדים, עובדים או לומדים ועובדים וגם מספיקים פיזיו בכל יום ולפעמים גם ספורט לקינוח ועוד כמה דברים שכדאי לעשות בחיים חברים, עניינים, תחביבים וכו' יש מקום להכל, ובאופן פרדוקסאלי- ככל שתשקיעי יותר זמן בבריאות שלך - ככה יהיה לך יותר זמן לדברים אחרים וגם כח. היום למשל הייצתי בטיול לאגמון החולה עם חברים מהעבודה היה כיף מאוד אפילו שהיה גשם ונרטבנו... ראינו המון עגורים- יש שם עכשיו 23,000... לא בטוחה שראיתי את כולם, אבל הרבה מאוד ועוד עופות אחרים ואת כל זה... כמובן עם האנטיביוטיקה המנה של הצהריים בציידנית מהבוקר המנה של הבוקר בדרך באוטו - יצאנו לדרך קצת אחרי שש וחצי בבוקר בסוף את המנה של הצהריים התחלתי במסעדה אף אחד לא ראה חוץ מהחברים כמובן היה קלי קלוטו מסיימת ביום ראשון בצהריים - על פי כמות הכדורונים שיש לי (הכדורונים הכוונה למנות נטויביוטיקה שבאות בבלונים כאלו) לא בטוח שהוריד יחזיק מעמד עד אז, אבל גם אם לא אני כבר לא אחדש את בעירוי enough is enough חודש!!!!
 

b e c k y

New member
באמת מספיק כבר.

תגידי לרופאים שאני אמרתי שמספיק! אחלה עונה לחולה. איזה כיף לכם. שמחה שנהנתם.
 
הפסקתי ../images/Emo13.gif

לפני כמה דקות פירקתי את העירוי סופית וסופנית מיותר לציין שאני עדיין בעבודה חברותי למשרד שמחו יחד איתי על המאורע עוד מעט אני יוצאת לפיזיו היד שלי עדיין קצת משותקת ומסרבת להתקפל עד הסוף והכי כיף אני מחכה כבר למקלחת המעולה שאני אעשה היום ולעוד כמה דברים
 
למעלה