קיצ'ימרו.

קיצ'ימרו.../images/Emo32.gif

זה מה שכתבתי לגיזמו-צביאל-קסם בהודעה
... מה נישמע ידידים? רוצים לשמוע סיפורים? טוב. שימי טבעורי נסע ביער החשוך במשך שעה ארוכה (12 יום). בתומם, (כשהם ניגמרו) הוא לא הגיע הביתה. מה...אני שומע במאה ושתיים FM (באינטרנט)???? רגאיי יהודי שהופך למיסי אליוט אקראית. יש הרבה שירים שנישמעים ככה
הוי, מה עושים בשביל הכסף??? טוב, בוא ניראה, הרבה!
עכשיו החליפו שיר. יופי ניגמר הכאב גב
סטווופפפפ.
חמים לי. אתם רוצים לדעת, עוד, עוד, עוד, עליי. אני הילדה שבועטת במכונת הקולה. אני זאת שצופרת לך כי עזבתי באיחור שוב... כן, כן, כככןןןןןןן הפורום לא פועל אגיין... כככככככןןןןןןןןןןן אנשים תתעוררו אתם לא נימצאים פה Mix the words up with the actions do it all for your reaction Ya! היי! למה אני ער בשעה כזאת אוואי יאאה ואחותי אומרת שהיא מתה לישון הממ יאאה אני שר שירים שאחים לא מבינים ויוצאים לי טקסטים שמזכירים לי את בסקט קייססססססס יאה יאה נמאס לי מעצמי טו טו טווווו טו טו טו לה לה לה לה טו טו טו טו טוט ווווווווווווווו Mix the words up with the actions do it all for your reaction Ya! זה שיר דפוק שנידבק כמו מסטיק אחר כך אני אשנא אותו ברוווווווררררררר כן
צבר בארץ ובחו"ל כל חופשה שתבחר
 
למעלה