קינאה למטפל
יש לי קינאה מאוד גדולה לפסיכולוג שלי שבגללה הפסקתי את הטיפול. זה מתבטא בכעס על כך שהוא בעצם מתפרנס רק מלדבר עם אנשים בעוד כולם קורעים את התחת כדי להתפרנס הפסיכולוגים בסך הכל יושבים ומדברים איתך. זה נכון שתקופת ההכשרה של פסיכולוגים ארוכה מאוד, אבל זה מאמץ שהיה בעבר ובהווה הפסיכולוג מתפרנס רק מלדבר איתך שזה כביכול הדבר הכיי בסיסי בעולם ''לדבר'' ועוד אסור לשכוח שפסיכולוגים פרטיים מתפרנסים יפה מה שמרגיז עוד יותר. מה אתם חושבים על הנושא הוא לא בעייתי?
יש לי קינאה מאוד גדולה לפסיכולוג שלי שבגללה הפסקתי את הטיפול. זה מתבטא בכעס על כך שהוא בעצם מתפרנס רק מלדבר עם אנשים בעוד כולם קורעים את התחת כדי להתפרנס הפסיכולוגים בסך הכל יושבים ומדברים איתך. זה נכון שתקופת ההכשרה של פסיכולוגים ארוכה מאוד, אבל זה מאמץ שהיה בעבר ובהווה הפסיכולוג מתפרנס רק מלדבר איתך שזה כביכול הדבר הכיי בסיסי בעולם ''לדבר'' ועוד אסור לשכוח שפסיכולוגים פרטיים מתפרנסים יפה מה שמרגיז עוד יותר. מה אתם חושבים על הנושא הוא לא בעייתי?