ברמת העקרון את צודקת
אבל בפועל ארוחה היא חוויה מורכבת ואווירה, יחס ועוד משתנים קובעים את הצלחתה.
ב. תשובה למכתב התלונה שלי למסעדה היתה בוודאי מניחה את דעתי.
ג. יתכן שגם התנצלות במקום היית מספקת. אך התייחסו אלינו כאל מטרד מנדנד בנוסח "תאכלו יפה ותשתקו".
אז אני נשאר בדיס המלצה. (בנתיים, הזמן הרי מרפא הכל)
אבל בפועל ארוחה היא חוויה מורכבת ואווירה, יחס ועוד משתנים קובעים את הצלחתה.
ב. תשובה למכתב התלונה שלי למסעדה היתה בוודאי מניחה את דעתי.
ג. יתכן שגם התנצלות במקום היית מספקת. אך התייחסו אלינו כאל מטרד מנדנד בנוסח "תאכלו יפה ותשתקו".
אז אני נשאר בדיס המלצה. (בנתיים, הזמן הרי מרפא הכל)