קידום בדרגה

שלומי1122

New member
קידום בדרגה

היי שלום , אני צולל כ 10 שנים עם כ 150 צלילות בדרגת 2 כוכבים , אני מאוד נהנה בצלילות ולא מחפש "לצבור תארים והשגים״ , אשמח לדעת מהי הדרך היעילה ביותר להיפטר מהצורך ב צלילות ריענון מידי חצי שנה ...
 

bkeilat

New member
תשובות

א. המובן מאליו - אל תיתן לשישה חודשים לעבור בין צלילות
ב. הנוהל כעת מעניק ל"מנהל המקצועי" במועדון צלילה להפעיל את שיקול דעתו לגבי חובת הריענון אם צללת פעם אחרונה בתוך השנה החולפת ואם יש לך מעל 50 צלילות רשומות. תחפש מועדון בו המנהל מוכן להכיר אותך ולוותר על המאתיים שקלים.
ג. תהפוך לצולל דרגה ג'. לשון החוק איננה ברורה אבל הקונצנזוס הוא שמדובר ב-master scuba diver (התואר משתנה מארגון לארגון) או דייבמאסטר. שתי האופציות יקרות (3-5 אלף ש"ח). יש אומרים שמספיק לעשות קורס הצלה אבל אינני בטוח שזה מקובל בכל מועדוני הצלילה.
 
למעלה