קידום אתרים באמצעות פרסום בגוגל, האם זה נכון?

danymaor

New member
קידום אתרים באמצעות פרסום בגוגל, האם זה נכון?

אני רוצה לקדם את האתר שלי בגוגל כך שמתי שירשמו בחיפוש לדוגמה "מכוניות ספורט" זה ימצא את האתר שלי. האם כשאני יעשה פרסום בגוגל ויוסיף את מילת החיפוש "מכוניות ספורט" זה יעזור לקדם את האתר שלי לפי המילה הזאת? האם זה נכון וכמה זה באמת עוזר?
 

danymaor

New member
השאלה כל כך מסובכת?

שלום לכולם. השאלה כל כך מסובכת? הייתי בטוח שזה תשובה פשוטה אבל כבר כמה ימים אני מחכה לתשובה אז אולי זה לא פשוט כל כך?
 

danielee

New member
שלום

אני רואה שאתה זקוק קצת להכוונה... אם אתה מדבר על הקידום הממומן, זה שאתה רואה מודגש בצהוב כשאתה מחפש בגוגל, זה אפשרי דרך מערכת Adwords של גוגל, שם אתה רוכש בעצם את הביטויים ומשלם עבור כניסות. כמובן שתוכל עם תקציב יפה לעמוד בעמוד הראשון. אם אתה מדבר על התוצאות האורגניות, תצטרך לעבור תהליך קידום, שזה בעצם חיזוק האתר שלך בביטוי הזה.
 
תשובה

שלום danymaor , אם הבנתי את השאלה אז אין קשר בין התוצאות הטבעיות של גוגל לבין הפרסומות של מערכת AdWords. בהנחה שגוגל אוהב את האתר שלך ויש לך תכנים ותשתיות מחוץ לאתר יש סיכוי שתגיע לדף הראשון בצד האורגני. מבחינת פרסומת -מודעה של גוגל , אתה כבר מחר בבוקר יכול להיות בדף הראשון הכל עניין של עלויות פר קליק והגדרות של מסע הפרסום, וכמובן הציון שגוגל נותן למודעה שלך. בהצלחה
 

danymaor

New member
סליחה אבל לא הנתי כל כך אז הינה הסבר לשאלה של

תודה לכולם. האם זה שאני משלם לפרסום יכול לקדם אותי במנוע בחיפוש (ללא תשלום). אני משלם לגוגל ונכנסים אנשים לאתר לי (גם מגוגל בתשלום וגם לא בתשלום בערך 500 כניסות ביום) אבל האם זה שנכנסים בתשלום יכול לעזור לי לקידום של הדפים ללא התשלום?
 

seoprocedo

New member
הסבר - השלכות קידום ממון על קידום אורגני

קמפיין ממומן בגוגל - כל עוד מוצלח , יוצר תנועת גולשים לאתר. הקידום הוא למעשה בתשלום כי אתה קונה מודעת פרסום מגוגל. אם הגולש יזכור את האתר וייכנס אליו ללא מודעת הקמפיין בגוגל או ישלח את כתובת האתר לאדם אחר אז למעשה יצרת גם כניסה כקידום אורגני. כניסה בתשלום יכולה בהחלט ליצור קידום בדרך זו או אחרת... ועוד מילה על קידום אתרים - זה לא מדע מדוייק.... וגוגל עושים ככל העולה על רוחם. יש כמה הנחות בסיסיות לגבי קידום ויש כל מיני אסטרטגיות... בהצלחה !
 
למעלה