קיבלתי הזמנה לחתונה שתתקיים ביולי 2012

Sודית

New member
קיבלתי הזמנה לחתונה שתתקיים ביולי 2012

את ההזמנה קיבלתי כבר לפני חודשיים.....פתאום נזכרתי היום כי ראיתי אותה. רוצה להביא לכאן את הרעיונות של האנשים. הנה ההזמנה - ככה הגיעה.... בתוך מעטפה יפה כמובן
 

Sודית

New member
פתחתי עוד

וכך זה נראה..... בקיצור כל ההזמנה רשומה על הממחטות האלה אחת על השם של הכלה אחת על שם החתן...... יש שם גם כתובת אינטרנט שצריך להיכנס ולהרשם.
 

EK55

New member
זה אומר שהחיים נהפכו ללוקסוז.הכל יוקרתי ברמה

גבוהה. פעם בחתונות חילקו סנדויצים ושתיה. לבר מצוה נתנו ספר מתנה.
 

Sודית

New member
על זה בדיוק רציתי לדבר - מה קורה היום?

עד איפה הצעירים הולכים היום עם הרעיונות שלהם. ובמיוחד עם ההוצאות - כל אחד רוצה לעשות חתונה גדולה יותר , ארוחות יקרות יותר, במקום הכי שווה ..... שימלה של אושידו ב-5000 שקל לערב, לימוזינה עם נהג ועוד ועוד. העצוב הוא שלרובם אין אפילו דירה והם מוציאים סכומי עתק על חתונה. משגע אותי...........
 

נעמי66

New member
הזמנה יפהפיה!

יהיה מעניין לשמוע דיווח על איך היה, מה היה, איפה...
 

Sודית

New member
שנחיה ונהיה בריאים עד אז.....


אבל אני מבטיחה.....לחזור ולספר איך היה. זה צריך להיות משו מיוחד מאוד.....ההזמנה היא ל-3 ימים....כן, כן. יותר מזה לא אספר כרגע....בבוא הזמן אעדכן אותכם.
 
צטערת..אין לי הרבה זמן להגיד את כל מה שאני

חושבת, אבל... אפשר גם אחרת. תשאלי את הזוג הצעיר שלי. בלי כל מה שמנית. חתונת צהרים. עם האנשים ה כ י קרובים. שהכי הכי רוצים לראותם ביום המשמח הזה. בלי התחשבנויות. (כל צד הזמין כ 30 איש והזוג עוד כ 40). תענוג!! עם תקרובת טעימה מאוד, ולא עם 700 אפשרויות. הגיעו לחתונה עם "נהג"- חבר שטרח לנקות את רכבו לכבוד האירוע. זר פרחים שאמא של הכלה הכינה, לפי כל הכללים. והכל מתוך ידיעה והבנה שיש גבול. ו"תכנית אמנותית" נפלאה, שהכין חבר טוב בהפתעה. שימי לב ל
 

Sודית

New member
ברור שאני לא מכלילה את כולם, אבל הרוב עושה

כך....כאילו מן תחרות כזאת.... ואני מאמינה שזה אפילו בא לפעמים מצד ההורים ולאו דווקא החתן או הכלה. והתמונה שהבאת נהדרת.....מיוחדת.... האדום האדום הזה, הבאת כבר פעם, נכון? אני חושבת רק את הנעליים.
 
לדעתי הכל יחזור להיות צנוע יותר, זה כבר התחיל

שנים כבר שאנשים מקטרים על ענין מתן השיקים שתמיד תלוי ב-"כמה הם נתנו לחתונה של מוישה'לה?" וברור וידוע שנמאס לשלם הון עתק לחתונות בגלל המנות היקרות... ומשום שהחתן והכלה רוצים לכסות על כל הראוותנות שלהם. החתונות הולכות ונעשות נורמליות, כפי שצריך. מי שיש לו, שיעשה חתונה גרנדיוזית אבל בהחלט הגיע הזמן להכנס לפרופורציות. שיהיה במזל :)
 

Sודית

New member
אני חושבת שבארץ זה הכי בולט, לא?

בארץ מזמינים גם לרוב מאות אנשים.....לא מבינה את זה.
 
הלוואי שתחזור השפיות

אותי זה מבחיל עד מעצבן חתונות צנועות ושקטות מרגשות אותי, ומפעלי האבסה והוצאת עיניים מעצבנים אותי
 

צהלול

New member
בהחלט שאפשר אחרת

המצב שאת מתארת, זהה לארוע שהיה אצלנו. ודווקא היום אני יותר ויותר שומעת על צניעות שחוזרת לתחום החתונות.
 
אחרי שרואה את ההזמנה הזאת.......

יודעת שזה קצת מוגזם....... אבל יכול להיות שבין חבריך יש כאלה אשר יכולים ורוצים להראות את מה שיש להם וגם בטוחה שיכולים לעשות דבר כזה גרנדיוזי........... עוד מעט תהיי שנה מאז שהבת שלי נישאה אחרי שראיתי את מה שהם עשו, הכינו כמות האורחים מכל הצדדים שלה, שלו , שלהם האוכל שהגישו, הלבוש של כולם יודעת שאפשר גם אחרת.
 
למעלה