קיבלתי את החיות מחמד של TBC

קיבלתי את החיות מחמד של TBC

סוף סוף קיבלתי את החיות המיוחדות של TBC אחרי ששלחתי להם בדואר את הוכחת הקנייה לגירסאת האספנים. יש את הדרקון הקטן שזו גירסת תינוק של הFLYING MOUNT ובתור פיצוי על זה שהם פישלו את כל העסק וסיבכו אותו קיבלתי גם מורלוק קטן בשם לארקי. :) ומה שהכי מגניב שתי החיות נשלחו לכל אחת מהדמויות שיצרתי. דבילי ומיותר לחלוטין ותופס מקום בתיק, אבל זה בהחלט כייף שאיזה מורלוקון קטן רץ אחריך לכל מקום.
 

NightElf

New member
בנושא דומה...

היום קניתי את הינשוף הזה שלא עושה כלום, ואחרי זה מכרתי אותו. היה פשוט מעצבן שהוא רודף אחריי לכל מקום ושאני צריך לשמוע את הרעש של הכנפיים שלו, אפילו מתחת למים!
 

NightElf

New member
חשבתי יהיה מגניב... ../images/Emo3.gif

והייתה עוד מישהי שפגשתי בדרך עם אותו הינשוף, אבל היא קנתה אותו במחשבה שהוא גם נלחם, וסתם התאכזבה...
 
מרקי המורלוק מאאאאגניב!

אני נורא מבסוט מהמורלוקון הקטן. הוא חמוד בצורה היסטרית. מה גם, כשאני נכנס לSTEALTH, שחקני הורד עדיין יכולים לראות את המורלוק וכבר ראיתי כמה שחקנים שנראו מאוד מבלובלים מזה שמורלוק קטן שהם לא יכולים לתקוף מסתובב לו לבד. :) מרקי מככב בסטריפ החדש של הקומיקס שלי.
 

Sheli Sade

New member
משעשע... ../images/Emo6.gif

אבל מעכשיו לפחות אנחנו נדע שאם רואים איזו חיה שנראית מוזר ואי אפשר לתקוף - שיש שם איזשהו Rogue שמתחבא...
 

NightElf

New member
ובאותו נושא...

אתמול סוף סוף הצלחתי להבין מה עושים אם האופציה של "להתחבא" ולשדוד מישהו מאחורה. רק שאחרי שכייסתי איזה "גרל" מסכן הוא קלט אותי והחל לתקוף
אפשר לכייס ככה גם משתמשים אחרים?
 

I3lackM

New member
רגע!

חשבתי שאת מרקי מקבלים רק אם היית בבליזקון שבכלל נמצא בקליפורניה. חשבתי שאתה גר באנגליה או משהו כזה? אנא הרחב את הידע שלי :(
 
אז ככה...

עם הספיישל אדישן אמורים לקבל רק את הדרקון הקטן. אבל באירופה הם פישלו ולא שמו קודים יחודיים לגביית הדמות. אז במקום זה היינו צריכים לשלוח הוכחת קנייה לכתובת בצרפת. סתם טרטור מעצבן. אז בתור פיצוי קיבלנו שתי חיות, את הדרקון ואת מרקי. ומה אני אגיד? מרקי הרבה יותר חמוד בינכה! :)
 
למעלה