קט הבאנשי ../images/Emo58.gif
עד עתה ראיתי את דמותה של קט בתור דמות טראגית, המנסה להגן על משפחתה אל מול העולם האכזר. אחרי הפרק האחרון התחלתי לראות את דמותה בתור באנשי - אם אתה רואה אותה סביר להניח שתמות בקרוב: היא מקבלת את המכתב מליסה וחותמת את ההתלבטות של נד לקבל את תפקיד הימין. היא תופסת את טיריון ובעצם נותנת תירוץ ללאניסטרים לפגוע בסטארק. היא מעודדת את רוב להגיע אל חתונת הדמים. היא מצטרפת למחנה של רנלי, זמן קצר לפני שהוא נהרג. היא משחררת את ג'יים למסע שיביא לגדיעת ידו הימנית. ואז, כבאנשי נוקמת, היא מחסלת כל מי שנתפס ואינו שייך למשפחה.
עד עתה ראיתי את דמותה של קט בתור דמות טראגית, המנסה להגן על משפחתה אל מול העולם האכזר. אחרי הפרק האחרון התחלתי לראות את דמותה בתור באנשי - אם אתה רואה אותה סביר להניח שתמות בקרוב: היא מקבלת את המכתב מליסה וחותמת את ההתלבטות של נד לקבל את תפקיד הימין. היא תופסת את טיריון ובעצם נותנת תירוץ ללאניסטרים לפגוע בסטארק. היא מעודדת את רוב להגיע אל חתונת הדמים. היא מצטרפת למחנה של רנלי, זמן קצר לפני שהוא נהרג. היא משחררת את ג'יים למסע שיביא לגדיעת ידו הימנית. ואז, כבאנשי נוקמת, היא מחסלת כל מי שנתפס ואינו שייך למשפחה.