קט הבאנשי

קט הבאנשי ../images/Emo58.gif

עד עתה ראיתי את דמותה של קט בתור דמות טראגית, המנסה להגן על משפחתה אל מול העולם האכזר. אחרי הפרק האחרון התחלתי לראות את דמותה בתור באנשי - אם אתה רואה אותה סביר להניח שתמות בקרוב: היא מקבלת את המכתב מליסה וחותמת את ההתלבטות של נד לקבל את תפקיד הימין. היא תופסת את טיריון ובעצם נותנת תירוץ ללאניסטרים לפגוע בסטארק. היא מעודדת את רוב להגיע אל חתונת הדמים. היא מצטרפת למחנה של רנלי, זמן קצר לפני שהוא נהרג. היא משחררת את ג'יים למסע שיביא לגדיעת ידו הימנית. ואז, כבאנשי נוקמת, היא מחסלת כל מי שנתפס ואינו שייך למשפחה.
 
אני לא חושב

אותו דבר אתה יכול לומר על הרבה אנשים בסדרה. מאחר ובסדרה יש כל כך הרבה מוות וכאב, הרי כמעט כל אחד פוגש ומתעסק עם הרבה אנשים שאחרי זה אוכלים אותה...
 
את כל הצרות שהיא הביאה על משפחתה

היא עשתה מתוך כוונה כנה להגן על המשפחה. זה לא טראגי? וזה שהיא חוזרת מהמתים כנוקמת, זה לא מובן? אחרי שלא נשאר לה אף אחד?! מבחינתה בראן וריקון מתים, רוב ואריה מתים וסאנסה היחידה שבחיים, אבל היא בידי האויב. בשביל מי שממשפחה בשבילה היא הכל, לא פלא שהיא איבדה את שפיות דעתה, מתה או חיה.
 
למעלה