אביתר777777777777777
New member
הוא נראה כמו דוד גדול מתחת לגג הקטר
והחלק העליון שלו דורש איוורור מתמיד - אלה הן הכנפיים שאתה רואה בראש קטר מס' 125. תפקידן של כנפיים אלה לווסת את זרם האויר הקריר שמגיע אל הבלם הדינמי הממוקם מתחת להן. בלם דינמי הינו בלם עזר נוסף שתפקידו לסייע בעצירת הרכבת תחת תנאי דרך קשים כגון עומס רב ו/או בנסיעה בתנאים טופוגרפיים מכבידים. כך חייבה הרכבת את כל הקטרים שירדו מירושלים להיות בעלי ברקס דינמי כדי לא להידרדר בירידות או כדי לא לשרוף ברקסים. עיקרון ההפעלה של הדינמי עובד על לחץ אויר בכיוון הפוך המסייע לבלימת החוגונים בירידות אך הדבר גורם ליצירת חום רב עקב ההתנגדות ולפיכך יש כנפי קירור אותן רואים בגג הקטר. בקטרים החדשים אין כנפונים אך יש מאוורר מקרר רב עוצמה המהווה תחליף לכנפונים מה- G12.
הוא נראה כמו דוד גדול מתחת לגג הקטרסליחה על הבורות ד"ר יקר, אבל מה
זה בלם דינמי ואיך הוא נראה?
והחלק העליון שלו דורש איוורור מתמיד - אלה הן הכנפיים שאתה רואה בראש קטר מס' 125. תפקידן של כנפיים אלה לווסת את זרם האויר הקריר שמגיע אל הבלם הדינמי הממוקם מתחת להן. בלם דינמי הינו בלם עזר נוסף שתפקידו לסייע בעצירת הרכבת תחת תנאי דרך קשים כגון עומס רב ו/או בנסיעה בתנאים טופוגרפיים מכבידים. כך חייבה הרכבת את כל הקטרים שירדו מירושלים להיות בעלי ברקס דינמי כדי לא להידרדר בירידות או כדי לא לשרוף ברקסים. עיקרון ההפעלה של הדינמי עובד על לחץ אויר בכיוון הפוך המסייע לבלימת החוגונים בירידות אך הדבר גורם ליצירת חום רב עקב ההתנגדות ולפיכך יש כנפי קירור אותן רואים בגג הקטר. בקטרים החדשים אין כנפונים אך יש מאוורר מקרר רב עוצמה המהווה תחליף לכנפונים מה- G12.