קטרין אולי ליזום בעצמך?

mayarel

New member
קטרין אולי ליזום בעצמך?

אני מכירה פורומים שהם מנחי הפורום יוזמים שרשורים בקשר לנושאים קשורים, מאמרים או מחקרים שנתקלו בהם, כתבה בעיתון וכדומה. אפשר גם "סתם" שיתוף של איזו חוויה.. השאלה מה הפורום הזה אמור לתת. אם הוא אמור לספק פנייה חד פעמית לשם יעוץ, אז זו בעייה כיוון שאחרי היעוץ נעלמים. אם זה פורום של סיעורי מוחות
אז תמיד כדאי לחזור ולהתעניין. בקיצור יקירתי, לדעתי מנהלת כריזמטית יוצרת יש מאין, ובלי שום בעיות מפרסמת את השרשור החדש בכל מקום מתאים. המון בהצלחה, מאיה
 
מאיה שלום

אני לא אמורה לבוא ולבדר אותכם כל פעם מחדש זו לא הייתה כוונתי כאשר הסכמתי לקחת על עצמי את ניהול הפורום היינו שלוש נשים שנלחמנו על פתיחת הפורום כאשר היה ברור לנו שאנו זקוקים לבמה אשר יהיה מקובל ונכון לכתוב על כל מיני טיפולים תהליכים שאנו עוברים עם הילדים ועם עצמנו בלי לעבור סקילות וירטואליות או ערמות גבות או הערות לגלגניות. לא רצינו שהפרום יהיה רק לילדים אוטיסטים והיה חשוב לנו שהוא יפנה לכל ההורים לילדים עם קשיים כאלו או אחרים. בעניין פתיחת שרשורים גם את זה עשיתי והרבה לא יצא מכך את האמת אני אדם מאד עסוק, אני אמא במשרה מלאה לשלושה בנים עם צרכים מיוחדים זאת אומרת אני הרבה בנסיעות מטיפול לטיפול בנוסף אני לומדת פעמיים בשבוע כמו כן אני גם עובדת במשרה חלקית כך שאם יש צפיה כל שהיא שאני ינהל עם עצמי דיאלוגים כמו שנעשה עד היום מודה ומתוודה זה לא מדבר אלי ולכן מעדיפה לפרוש. אם יש אכן דרישה לפורום אנה התחילו לכתוב בו ולא רק בשאלות ותשובות כי זה לא רק "מודיעין" אלה פורום שאמור להיום חיי ופעיל עם סיעור מוחות , עם שיתוף בחוויות חיוביות על טיפולים וגם על חוויות בפחות חיוביות אם יש כתיבה על סוגי טיפולים שהכרתם או למדתם הבאת חומר בעניין ואם כל הכבוד למנהלת "כריזמטית יוצרת" הפורום הוא של הגולשים ולא שלי אישית אחרת הייתי פותחת בלוג ולא פורום.
 

mayarel

New member
קטרין לא באתי בטענות חלילה

ואני מקווה שזה ברור. חשבתי שהפורום עומד להיסגר ושאת מחפשת רעיונות להחיות אותו. אלו היו הרעיונות שלי.
 
שמחה שעניין זה

הוברר. אך עדיין יש בעיה עם הפורום שהוא אינו מספיק פעיל וכאן יש לנו דוגמה חייה לעד כמה הוא לא פעיל כתבת כאן רעיונות שלך אך לא חזרת לראות אם הגבתי או אם עוד אנשים הגיבו לשרשור לך וזה מראה עד כמה הפורום לא פעיל ולכן במתכונת הקיימת הוא עומד על סף סגירה מפת חוסר עניין ציבורי.
 

mayarel

New member
קטרין יקירה

בדקתי כמה פעמים וכשלא ראיתי תגובה המשכתי הלאה
, שוב אני לא אומרת זאת כביקורת אלא הבהרה. הגעתי לכאן מלחתחילה רק כדי לנסות לעזור, כי אני מאוד מחבבת אותך. אני מודה שהנושא של הפורום לא מדבר אלי באופן אישי, לפחות בנקודת הזמן הזו. אולי זה נושא שיותר מתאים לקומונה. בכל מקרה, לכאן או לכאן בהצלחה יקירה.
 
למעלה