קטע שלי
שלום, פעם ראשונה שלי נראה לי בפורום הזה. אני שי, ר''ג, בן 14 וחצי - עובד עם קיובייס ורפוטי 5 [גם כריוואייר]. תנו ביקורות על הקטע שלי ותיהיו נחמדים ותשמעו אותו מהתחלה עד הסוף =] קחו בשחשבון שאני עם רמקולים מערכת ללא מקלדת שליטה וללא כרטיס קול מקצועי =] שאולי הכרטיס יהיה הרכישה הבאה שלי. נצל''ש עצמי - תנו המלצות על כרטיס
תודה, שי.
שלום, פעם ראשונה שלי נראה לי בפורום הזה. אני שי, ר''ג, בן 14 וחצי - עובד עם קיובייס ורפוטי 5 [גם כריוואייר]. תנו ביקורות על הקטע שלי ותיהיו נחמדים ותשמעו אותו מהתחלה עד הסוף =] קחו בשחשבון שאני עם רמקולים מערכת ללא מקלדת שליטה וללא כרטיס קול מקצועי =] שאולי הכרטיס יהיה הרכישה הבאה שלי. נצל''ש עצמי - תנו המלצות על כרטיס