קטע שלי

Domnastic

New member
קטע שלי

שלום, פעם ראשונה שלי נראה לי בפורום הזה. אני שי, ר''ג, בן 14 וחצי - עובד עם קיובייס ורפוטי 5 [גם כריוואייר]. תנו ביקורות על הקטע שלי ותיהיו נחמדים ותשמעו אותו מהתחלה עד הסוף =] קחו בשחשבון שאני עם רמקולים מערכת ללא מקלדת שליטה וללא כרטיס קול מקצועי =] שאולי הכרטיס יהיה הרכישה הבאה שלי. נצל''ש עצמי - תנו המלצות על כרטיס
תודה, שי.
 

TֱAֱMֱIֱR

New member
נישמע טוב. התחלה גואה משהו.

לא כל כך היתעמקתי בשמיעה [מפאת הזמן]. אבל מימה שכן הספקתי לישמוע אז יש רמה אחי ועוד בגיל כזה צעיר. זה יותר טוב. קיצר עלה והצלח!
 

orberman

New member
סופסוף יש פה איזה אחד...

חח סתם וואלה יפה מאוד סגנון מן גואה מודרני לדעתי בהתחלה של הקיקים לא צריך ישר את המנגינה ההיא...וגם עשית מן עוד קטע לפני ההתחלה של הקיקים שהוא כזה לא קשור לא צריך אותו...יש אחלה סאונדים, אולי יש עתיד חח מ 1:35 בערך עשית אחלה קטע ואז ההמשך שלו... אבל תלך מפה כי אתה יותר טוב ממני חח סתם סתם תישאר לא הבנתי מה שכתבת "כריוואייר" מזה? טוב היי לך בהצלחה בהמשך
 

Domnastic

New member
אתה יודע מזה ReWier?

זה כאילו שהפרוטי הוא פלאג בתוך הקיובייס. כאילו הפרוטי מוצג בכוי אס טי.
 

orberman

New member
...

אני עובד על קיובייס, אסיד וסאונד פורג'...אז אני לא יודע
 
למעלה