אז ככה:
דבר ראשון, להבא תעלה לYouSendIt.com, או כל שרת אחר שלא מצריך מהמוריד להכניס קוד ולהמתין 10 שניות, זה מציק. מעבר לזה, קטע חמוד, ממש לא הסגנון הטבעי שלי אז אני לא יכול לתת תגובה אינטילגנטית במיוחד. סאונד טוב רק שהייתי מרטיב טיפה את התופים. עומרי.