קטע מוזר..

comet9

New member
קטע מוזר..

היום הלכתי לתחנה מרכזית חדשה בת"א. גם כדי להדפיס את התמונות מאמסטרדם וגם כדי לבקר את חבריי הטובים מסטודיו לקעקועים.. היה שם איזה פייגלע שקורא לעצמו "בגופה ראשונה" והמבין יבין. ופתאום הוא פלט לעברי "אתה לא האקס של ככה וככה?" במקרה כן. ובמקרה המקעקע מכיר את הסיפור ולא טרח להגיד לי שאותה בחורה שלחה את אותו פייגלע לאותו סטודיו ולאותו מקעקע. בקיצור יצא שהחסר טאקט הזה סיפר לחצי סטודיו על חיי המיטה שלי.. והוא יצא מזה בחיים... איך אתם הייתם מגיבים אם היה קורה לכם? הייתם נבוכים? הייתם מרביצים לו?
 
חחחחחחח

השאלה אם זה סיפורים טובים או סיפורים רעים
בכל מקרה, אפשר לחשוב שאתה לא מספר לאנשים על "איזה אחת שחבר שלך יצא איתה ש..."... אלו הן דרכי העולם, ולא כדאי להרביץ לאנשים, במיוחד הומויים.
 

pain is MY love

New member
ת'כלס?

במקומך הייתי מבסוטית יאללה שכוווווולם יקנאו! לפחות לך יש חיי מין!
 

comet9

New member
אז זהו.

שמילא והיו לי חיי מין כאלה מעניינים. הוא עוד טורח לספר לי איך הפרצוף שלי נראה כשאני גומר ומיידע אותי שחצי מקהילת הביסקסואלים בישראל יודעים את זה. גאווה גדולה?!?!
 

Zoharrr

New member
אני בהלם שלא הרגת אותו...../images/Emo13.gif

אני הייתי...
 

pain is MY love

New member
אני עדיין לא הבנתי

למה מעניין אותו איך הפרצוף שלך נראה כשאתה גומר?!?!?! ואיך זה שור לקהילת הביסקסואלים?!
 

comet9

New member
אז ככה..

למה זה מעניין אותו פרצוף של גבר גומר? כי כנראה הוא אוהב את המראה ואת התחושה. מאיפה לי.... ואחת האקסיות שלי היא בי עם נטיה לגברים (סטרייטית מוחלטת שהחליטה שבא לה לנסות נשים כי היא נורא מאוכזבת מגברים ואני רק תרמתי לאכזבה) והיא נורא מקושרת בקהילה. וזו בעיה.
 
אז אם הוא היה מקבל מכות זה היה עוזר?

הידיעה כבר הופצה זהו. באלימות לא משיגים כלום. אלימות גוררת רק אלימות
 

comet9

New member
הווו... שניכנס למה אלימות גוררת?

ע"ע מנחם בגין. אלימות גררה פרס נובל לשלום. אם הוא היה חוטף מכות זה רק היה גורם לו לסתום את הפה. הוא היה חצי ממני בגודל כך שקשה לי לחשוב שהוא היה מחזיר לי או מביא עליי את החברים המרמים בדמקה שלו.
 
אלימות זו מחלה מדבקת,בגין או לא... אל תיגררו

לאלימות,אני בטוח שמאחוריכם עומדים אנשים שאוהבים אתכם ולא רוצים שתיפגעו. "אלימות" של בגין גררה גם הסכם שלום עם הגדולות במדינת האוייבים שלנו. חג שמח
 
זה לא היה קורה לי ../images/Emo9.gif

סתם... שולפים סכין ומציירים לו ציור של מיטה על הבטן
 
למעלה