קטע חדש...

קטע חדש...

טוב אז חברים אחרי הרבה זמן שלא הייתי פה עקב עבודה על 3 טראקים,אחד עלה כבר למייספייס שלנו. הטראק "The Symphony No.9".ההרכב "Poison Patriot" מחכה לתגובות0טובות ורעות. בברכה, גלעד ארליכמן. http://www.myspace.com/poisonpatriots נ.ב האיכות על הפנים כי ההמרה לאמ.פי.3 יצאה לא משהו בכלל והמייספייס גם כן מוריד מן האיכות אז תנסו לא להתייחס לזה.
 
לא המייספייס-ההמרה לאמ פי 3...

היא זו שהורידה את האיכות,התוכנה שלי לא משהו. מה דעתך על מה ששמעת?
 
למעלה