DJ Gilad Erlichman
New member
קטע חדש...
טוב אז חברים אחרי הרבה זמן שלא הייתי פה עקב עבודה על 3 טראקים,אחד עלה כבר למייספייס שלנו. הטראק "The Symphony No.9".ההרכב "Poison Patriot" מחכה לתגובות0טובות ורעות. בברכה, גלעד ארליכמן. http://www.myspace.com/poisonpatriots נ.ב האיכות על הפנים כי ההמרה לאמ.פי.3 יצאה לא משהו בכלל והמייספייס גם כן מוריד מן האיכות אז תנסו לא להתייחס לזה.
טוב אז חברים אחרי הרבה זמן שלא הייתי פה עקב עבודה על 3 טראקים,אחד עלה כבר למייספייס שלנו. הטראק "The Symphony No.9".ההרכב "Poison Patriot" מחכה לתגובות0טובות ורעות. בברכה, גלעד ארליכמן. http://www.myspace.com/poisonpatriots נ.ב האיכות על הפנים כי ההמרה לאמ.פי.3 יצאה לא משהו בכלל והמייספייס גם כן מוריד מן האיכות אז תנסו לא להתייחס לזה.