קטע חדש ישן...

TֱAֱMֱIֱR

New member
קטע חדש ישן...

קטע אפל וקשה לעיכול בסיגנון מישמונקין שעבר שידרוג עקב בעיות [כל עכבה לטובה] תשקיעו כמה שמיעות... מקווה שתהנו ותגיבו ואל תישכחו לאכול אוכל ממוחזר ולהיות טובים אחד לשני...
 

PsyVodz

New member
נישמע ממש יפה ..

צלילים מעניינים .. בוא נגיד אם היית שם את זה במסיבה .. היית מקפיץ תקהל :]
 

dmt4me

New member
תמירררררר

תעשה לי לדדדדדדדדדד חעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע :|
 
למעלה