קטע וידאו הסטורי מהעירה מונקאטש

קטע וידאו הסטורי מהעירה מונקאטש

לבעלי מחשב בלבד. השנה היא 1933. חתונה במשפחת הגאב"ד האדמו"ר ר' חיים אלעזר שפירא זכותו תגן עלינו אמן. בשביל לראות את הקטע צריך תוכנת רייל פלייאר. הנה היא להורדה למי שמעוניין.צד ימין למטה.Get RealPlayer - Free http://www.real.com/realplayer.html?pp=home&src=r1e-uk-guide-home,rca_freemem,120302realhome_1 בגלל שהלינק לוידאו הוא ארוך ולא יכנס לכאן כלינק לחיץ,הכנסתי אותו בדף HTM http://img2.tapuz.co.il/forums/72843030.htm כששמעתי-ראיתי את האדמו"ר מברך תחת החופה,עבר רעד בגופי. האדמו"ר זצ"ל לא רק שהתנגד לציונות,הוא היה קנאי מאוד כפי שנוכל לראות במסמך המרתק הבא. http://www.munkatcherseforim.com/pdf/divrehaigeret.pdf או כאן יפתח יותר מהר. http://img2.tapuz.co.il/forums/72846230.pdf קטע הוידאו הוא בן 3 דקות.לא מעלה לכאן את כל הסרט שמתעד גם את חיי העירה בתחילת תקופת הציונות כי אין סיבה להעלות לפורום חרדים וידאו שבו שרים התקווה-בנות רוקדות עם בחורים וכן הלאה.הסרט הוא רק של החתונה. תהנו:)
 

קנאקער

New member
אני מכיר את הקליפ אבל

קשה מאד להשיג אותו, אז אולי אפשר לבקש מאלה שיודעים את המלאכה שיעבדו את הקליפ ל3gp ויתנו לינק להורדה? בינתיים אני שומר את העמוד להזדמנות ראשונה שלי ליד מחשב, ייש"כ גדול!
 

גישמקער

New member
ראיתי את זה לא מזמן וזה פשוט מדהים!

אבל אני התרגשתי מאד בעיקר מהנאום שנשא האדמור לפני החתונה,כשהוא שמע שיש צלמים מאמריקה במקום החליט לחזק את בני אמריקע בענין השבת... ושם הוא זועק להם מקירות ליבו "ברודערס`... שימרו את השבת והשבת תישמור עליכם" והאמת היא שגם "קצת" התרגשתי ליראות את הבנות הקטנות שרות בדביקות את "התיקווה"... לא יודע.... אבל אותי זה ריגש!
 

קנאקער

New member
בקשר לצלמים מאמריקה...

הסרט הוקרן לפני יהודים באמריקה בעיצומו של יום שב"ק, ומי שחיבר את החלק של שירת התקוה באותו הסרט של האדמו"ר ממונקאנטש זצ"ל הוא חסר טקט לחלוטין.
 

גישמקער

New member
הצלמים היו חברת צילום אמריקאית

שבאה להנציח את חיי כל היהודים במונקאטש... חרדים וציונים. ולכן זה באותו סרט.
 
למעלה